سرنوشت نمایش سی به جیب مردم گره زده شد
 
باب همایون فعلا بسته است
 

 

شهروند| بعد از مدت‌ها وعده و وعید و انتظار، بالاخره تکلیف پروژه سی هم روشن شد و تماشاگرانی که در چند ماه اخیر بارها و بارها اخبار ضد و نقیضی را درباره این پروژه سابقا محبوب شنیده بودند، حالا با خیال راحت می‌توانند بروند سراغ کار و کاسبی خودشان؛ چرا که بنابر تصمیم همایون شجریان، اجرای پروژه سی به تعویق افتاده است.
به تعویق افتادن پروژه سی البته منطقی‌ترین رخدادی بود که می‌شد انتظار داشت. بعد از اعلام جدایی دو نفر از بازیگران اصلی کار که از نظر تبلیغاتی نیز از برگ‌های برنده این پروژه بودند، معلوم بود که چرخ این کار درست نمی‌گردد و نیاز به یک روغنکاری اساسی دارد. حالا به نظر می‌رسد این تعویق بهترین فرصت را برای این روغنکاری در اختیار قرار می‌دهد؛ آن هم در حالی که همان دیروز روابط‌عمومی کنسرت‌نمایش سی اعلام کرده بود این پروژه با متنی از محمد چرم‌شیر به مرحله‌ نهایی نزدیک شده و بازیگران و گروه سی‌نفره‌ رقص و حرکت، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند تا در سالن رویال هال تهران روی صحنه بروند.
روابط‌عمومی سی با این که درباره دلایل تعویق اجرای این نمایش چندان توضیحات شفافی ارایه نداده، اما شنیده می‌شود یکی از اصلی‌ترین دلایل این تعویق که در بیانیه گروه هم آمده، افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره‌بهای محوطه‌ چمن کاخ سعدآباد بوده است؛ موردی که افزایش چندبرابری قیمت بلیت‌ها را باعث می‌شده؛ که می‌دانیم و می‌دانید در شرایط فعلی اقتصادی مردم، ریسک بزرگی به‌شمار می‌آمد. برای همین هم همایون شجریان نیز مثل بسیاری از سلبریتی‌های دیگر پای وضعیت اقتصادی مردم را وسط کشید و به عبارت بهتر صلاح دید به سبب مساعد نبودن شرایط اجتماعی و خاص بودن پروژه سی، این پروژه به حالت انتظار درآید.
اعضای گروه البته امکان ادامه این پروژه را منتفی ندانسته‌اند: شاید این کار در زمانی بهتر و در روزگاری مهربان‌تر، با دلی خوش‌تر و اذهانی سبکبال‌تر در روزگاری که مردم شریف این مرز و بوم غم‌ها و نگرانی‌های معیشتی کمتری نسبت به حال و آینده خود داشته باشند و زمین و زمان محکم‌تری زیر پایشان باشد به مرحله‌
اجرا درآید.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/137510/باب-همایون-فعلا-بسته-است