روایت عجیب چاقوکشی مرگبار در محله سیزده آبان
 

 

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری نوجوان 15 ساله‌ای که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به قتل فردی 19 ساله در محله سیزده آبان کرده بود، خبر داد.
سرهنگ امین محمدی در این باره گفت: حوالی ساعت 14 دیروز خبر وقوع چاقوکشی و مصدومیت یک تن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری  168 سیزده آبان به محل حادثه واقع در پارک معلم در شهرک شهید بهشتی سیزده آبان اعزام شدند. وی با اشاره به حضور مأموران در محل اظهارکرد: پس از حضور ماموران مشاهده شد که نوجوان 15 ساله از اتباع کشور افغانستان از ناحیه پا و کمر بر اثر اصابت ضربات چاقو مصدوم شده است که مقدمات انتقال وی به همراه مامور به مراکز درمانی انجام شد و ماموران نیز رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.
رئیس کلانتری 168 سیزده آبان با بیان اینکه همزمان با رسیدگی به این پرونده، گزارش دیگری از وقوع چاقوکشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شده و تیمی دیگر از ماموران به محل اعلام شده اعزام شدند، گفت: محل دوم در نزدیکی محل اول و در خیابان نیلوفر نهم همان شهرک شهید بهشتی بود که پس از حضور ماموران مشاهده شد جوانی 19 ساله از اتباع کشور افغانستان از ناحیه بازو و گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. وی با اشاره به وخامت حال مصدوم 19 ساله اظهارکرد: این فرد به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که بلافاصله نسبت به تشکیل پرونده با موضوع قتل اقدام و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد از سوی جوان 15 ساله ای که خودش نیز مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، کشته شده است. محمدی با اشاره به انجام تحقیقات ماموران گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که این دو نفر از شب قبل از جنایت با یکدیگر دچار مشکل شده و برای نزاع با هم در روز جمعه قرارگذاشته بودند که پس از حضور در سر قرار هر دو نفر با چاقو به یکدیگر حمله ور شدند و در این میان شدت ضربات وارده به فرد 19 ساله بیشتر بوده و موجب مرگ وی شده است و قاتل نیز قصد فرار از محل را داشته اما با توجه به جراحاتش تا چند کوچه بیشتر نتوانسته از محل دور شود. رئیس کلانتری 168 سیزده آبان افزود: متهم هم اکنون در بیمارستان است تا پس از بهبود تحقیقات از وی آغاز شود.
به گفته وی، پرونده تشکیل شده برای این جنایت با دستور مقام قضائی به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد تا ابعاد بیشتر این جنایت را کشف کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/142398/روایت-عجیب-چاقوکشی-مرگبار-در-محله-سیزده-آبان