مخدر «شیشه» نایاب شده است
 

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیشترین کشفیات موادمخدر استان تریاک، گل، هرویین، حشیش و کمترین مواد شیشه است.
به گزارش ایسنا، سرهنگ هادی قزوینه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال، 4 هزار و 557 عملیات در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام شده که 34 مورد از این عملیات‌ها در حوزه فرااستانی و با مشارکت سایر استان‌ها انجام شده است.
وی افزود: محموله‌هایی که در استان‌های مجاور قصد جابجایی داشته، 3 هزار و 685 کیلوگرم موادمخدر بوده که سنگین‌ترین آن محموله‌ای در شهرستان آشتیان اراک به وزن 1306 کیلو کشف و ضبط شد که قرار بود این میزان در سه استان همدان، کرمانشاه و اراک تقسیم شود که سهم همدان 1679 کیلو بوده است.
قزوینه بیان کرد: برای برخورد با خرده‌فروشان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، کنترل محورهای مواصلاتی و امحای کشت خشخاش و شاهدانه و ارتقای سهم امنیت اجتماعی، 601 طرح در استان همدان اجرا شده که 663 طرح موضوعی موادمخدر بوده است.
وی تأکید کرد: برای کنترل محورهای مواصلاتی به علت شرایط جغرافیایی، 199 طرح در سطح استان به منظور ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه 29 طرح مبارزه با کشت خشخاش و شاهدانه و 10 طرح ارتقای امنیت اجتماعی حاصل شده است، درباره کشفیات مبارزه با موادمخدر نیز گفت: 4 هزار و 160 کیلو تریاک و 580 گرم انواع موادمخدر کشف شده که نسبت به سال قبل، 8 درصد رشد داشته
است.
وی عنوان کرد: ماده مخدر شیشه به علت تحولات منطقه، شرایط اقتصادی، اقداماتی که در مرزها انجام گرفته شاهد کاهش شدید در عرضه و تقاضا آن در بازار موادمخدر هستیم و می‌توان گفت، نایاب شده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/144500/مخدر-«شیشه»-نایاب-شده-است