تبریک دکتر پیوندی به دکتر نمکی؛ سرپرست جدید وزارت بهداشت
 
نوید افتخارات بیشتر در حوزه سلامت
 

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی انتصاب دکتر سعید نمکی به‌عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفت.
دکتر علی‌اصغر پیوندی در پیام تبریک به دکتر سعید نمکی آورده است: «انتصاب جنابعالی را از سوی رئیس‌جمهوری به‌عنوان «سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
حضور جنابعالی با پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه‌های بهداشت و درمان از یک سو و مباحث مدیریتی مرتبط با بودجه از سوی دیگر، نوید‌بخش افتخارات بیشتر در این وزارتخانه حساس است. تردید ندارم با تدبیر شما، راه پرافتخار دولت‌های یازدهم و دوازدهم در ارایه خدمات مطلوب حوزه سلامت تداوم یافته و طرح تحول سلامت نیز با عبور از چالش‌ها، همچنان رضایتمندی مردم شریف ایران را تامین خواهد کرد.
بنده و همکارانم در جمعیت هلال‌احمر کشور آمادگی داریم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه‌های مرتبط با بهداشت و سلامت، در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در این زمینه حداکثر همکاری را داشته باشیم. مشخصا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه‌های مرتبط با دارو و توانبخشی و نیز ناوگان امدادونجات می‌تواند در هم‌افزایی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه را برای ارایه خدمات مطلوب‌تر فراهم کند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد این انتصاب، موفقیت جنابعالی را در توسعه خدمات بهداشت و سلامت مخصوصا به طبقه نیازمند و مردم محروم، از خداوند متعال مسئلت دارم. دعای خیر مردم ایران اسلامی همواره در این مسیر پرفرازونشیب و مسئولیت سنگین همراه شما خواهد بود.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/151906/نوید-افتخارات-بیشتر-در-حوزه-سلامت