از تالار چه خبر
 

 

  اعلام قیمت خوراک گاز پتروشیمی‌ها| عباس شعری‌مقدم مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: تعیین نرخ جدید خوراک پتروشیمی‌ها از سوی مقام‌های وزارتخانه‌های نفت، اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت درحال نهایی شدن است و به‌زودی اعلام می‌شود.

  بازگشایی نماد پالایشی‌ها| محمدرضا معتمد رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس درخصوص نمادهای پالایشی گفت: به‌زودی گزارش شفاف‌سازی اعلامیه اخیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به پالایشی‌های بورس روی سامانه کدال منتشر خواهد شد. وی از بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های پالایشی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: همزمان با انتشار گزارش شفاف‌سازی، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بورس این فرصت را خواهند داشت تا نسبت به تحلیل و بررسی اثر اعلامیه اخیر اقدام کنند و درنهایت نسبت به شایعه‌سازی‌ها جلوگیری شود.

  بازرسی از 60 شرکت| روح‌الله نجفی دبیر کمیته مبارزه با پولشویی سازمان بورس مهم‌ترین اقدامات انجام شده این حوزه را اعلام کرد و از ارسال دو مورد گزارش معاملات مشکوک به دبیرخانه شورایعالی مبارزه با پولشویی خبر داد و گفت: تا به حال از 60 شرکت و مجموعه نهادهای تحت نظارت به منظور کنترل رعایت قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی بازرسی به عمل آمده است.

  ارزش روز پرتفوی سهام عدالت| درحال حاضر تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت 60 شرکت هستند که ارزش قطعی برآوردی آنها 428‌هزار و 725‌میلیارد ریال و ارزش روز آنها 634‌هزار و 68‌میلیارد ریال عنوان شده است. از 60 شرکت حاضر در این پرتفو، 49 شرکت به صورت قطعی حضور دارند که ارزش قطعی برآوردی آنها 300‌هزار و 870‌میلیارد ریال است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/35100/از-تالار-چه-خبر-