از تالار چه خبر
 

 

  واگذاری ۲‌میلیارد ریال سهم دولتی در بورس|  تعداد یک‌میلیون سهم دولتی به ارزش 2‌میلیارد ریال در شهریورماه امسال توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار فروخته شد. براساس آمار شرکت بورس، سازمان خصوصی‌سازی در مرداد، تیر و فروردین امسال به ترتیب فروشنده ۳‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۱۷‌میلیارد ریال، یک‌میلیون سهم دولتی به ارزش یک‌میلیارد ریال و ۸۰‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۱۴۴‌میلیارد ریال در بورس بوده و در خرداد و اردیبهشت‌ماه نیز سهمی توسط این سازمان در بورس واگذار نشده است.
  پتروشیمی‌ها متعهد به عرضه در بورس کالا|  محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مجلس گفت: بهترین مکانیزم برای کشف واقعی و عادلانه قیمت محصولات پتروشیمی، مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس کالاست و دولت و مسئولان مربوطه باید با حمایت قاطع از بورس، دست دلالان را از این بازار کوتاه کنند. این‌که وزارت صنعت به‌صورت دستوری بگوید مجتمع‌های پتروشیمی در بورس کالای ایران محصولات خود را نباید عرضه کنند، خلاف قانون است.
  عرضه 20 کیلوگرم شمش طلا در تالار| دیروز20 کیلوگرم شمش طلای معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه شد. تالار بورس کالا همچنین شاهد عرضه 3 تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس ایران است. ، در این روز و در تالار صادراتی نیز 10‌هزار تن قیر 6070 شرکت‌های پالایش و انرژی شمال‌غرب آرکا، روی تابلوی
 عرضه  رفت.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/45316/از-تالار-چه-خبر-