همایش ملی اقتصاد صنعتی ایران در دانشگاه تبریز برگزارمی‌شود
 

 

احمد مرادپور| نخستین همایش ملی اقتصاد صنعتی ایران، از سوی دانشکده‌اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود. به‌گزارش خبرنگار ما، دکتر حسین پناهی، رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر، آخرین  مهلت ارسال چکیده مقالات را 30 آذر و مهلت ارسال اصل مقالات را 30دی‌ماه ‌سال‌جاری بیان کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این همایش، نیز 10 بهمن خواهد بود.
وی در ادامه با تأکید بر این‌که در این همایش آخرین مرزهای نظری و کاربردی اقتصاد صنعتی موردبحث و گفت‌وگو قرار خواهدگرفت، افزود: با توجه به اهمیت مطالعات اقتصادی و کاربردی مرتبط با بنگاه‌های صنعتی، این حوزه از اقتصاد در ایران نیازمند توجه بیشتری است تا بتواند، مسیر حرکت یک بنگاه صنعتی به‌سمت رشد و شکوفایی را تسهیل کند، از این‌رو برگزاری چنین همایش‌هایی در کشور ضروری است.
دکتر پناهی با اشاره محورهای این همایش افزود: ساختار بازار، ادغام، تحقیق و توسعه، تبليغات، اطلاعات، روش‌های قیمت‌گذاری، کیفیت و ضمانت، کارآیی، روابط بین عناصر بازار، سیاست‌های عمومی توسعه رقابت و ضدانحصار، تنظیم مقررات یا مقررات‌گذاری، نظریه‌بازی‌ها، اقتصاد صنعتی و مدیریت استراتژیک، جایگاه اقتصاد صنعتی در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد صنعتی در دوران پساتحریم ازجمله محورهای اصلی این همایش است.
وی تصریح کرد: این همایش پنجم و ششم اسفندماه سال‌جاری به‌میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: دکتر محسن پورعبادالهان، دبیر همایش، دکتر فیروز فلاحی دبیر علمی و دکتر سکینه سجودی دبیر اجرایی این همایش هستند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی
  http:  //www.iotabrizu.ir/fa/  مراجعه کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/50675/همایش-ملی-اقتصاد-صنعتی-ایران -در-دانشگاه-تبریز-برگزارمی‌شود