از تالار چه خبر
 

 

واگذاری 1.38‌میلیارد تومان سهم دولتی| از ابتدای امسال تا پایان دی ماه در مدت ۱۰ ماه بالغ بر ۱۳‌هزار و ۸۱۸‌ میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میزان، ۱۱۶۸۱‌میلیارد ریال در بورس، ۳۶۹‌میلیارد ریال در فرابورس و ۱۷۶۸‌میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است. از این مقدار، ۱۲۱۰۸‌میلیارد ریال به صورت بلوکی، ۱۷۱‌میلیارد ریال به صورت تدریجی و ۱۵۳۹‌میلیارد ریال به صورت ترجیحی واگذار شده است.
اعلام عرضه‌های اولیه بورس تا پایان سال| اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش اوراق بهادار گفت: بورس تهران تا پایان‌ سال جاری عرضه اولیه سهام شرکت‌های لیزینگ ملت، پتروشیمی فجر، انتشار اوراق‌ هزار‌ میلیارد تومانی شهرداری تهران و سایر اوراق را در دستورکار دارد. تا به امروز 6 مورد پذیرش شامل اوراق مشارکت، اوراق مرابحه و صکوک در بورس منتشر شده است.
ابلاغ نقشه راه شرکت مدیریت فناوری بورس| محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در پی انتصاب مدیرعامل جدید شرکت مدیریت فناوری بورس، نامه‌ای به اعضای هیأت‌مدیره این شرکت به منظور فراهم کردن و ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی معاملات ارسال کرده است. فطانت با اشاره به مصوبه مورخ اول دی‌ماه 94 هیأت‌مدیره شرکت مدیریت فناوری بورس از نقشه استراتژیک سازمان بورس خبر داده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/55167/از-تالار-چه-خبر-