از تالار چه خبر
 

 

 درخواست اصلاح دستورالعمل صندوق‌های سرمایه‌گذاری| ششمین نشست هم‌اندیشی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با حضور معاون ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هفته گذشته برگزار شد. در این جلسه روح‌الله حسینی‌مقدم، معاون ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار اظهار داشت: هدف از این نشست‌ها تعامل و گفت‌وگوی مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری با شرکت و سازمان بورس است تا بتوانیم به توسعه صنعت سرمایه‌گذاری جمعی کمک کنیم.
 آغاز بازنگری در بازار پایه فرابورس| بهنام محسنی معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران ضمن تشریح پیشنهادات فعالان بازار پایه به منظور بهبود روند معاملات این بازار، از آغاز بررسی این پیشنهادات در فرابورس ایران در فاز اول خبر داد و گفت: از برآیند نظر شرکت‌کنندگان در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان بازار پایه چند پیشنهاد کلی استخراج شده است.
 سال 95 بررسی گزارش تفحص از سهام عدالت| ابوذر ندیمی رئیس هیأت تحقیق و تفحص از سهام عدالت، از اتمام بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از پرونده سهام عدالت تا ۱۵ فروردین 95 در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: بررسی این پرونده درحال حاضر درمرحله جمع‌بندی قرار دارد.
 سهم 54‌درصدی اختیار 3 صنعت بورسی| براساس گزارش هفتگی بررسی بازارها که به بررسی عملکرد بورس تهران، فرابورس ایران، 17 بورس معتبر خارجی، قیمت جهانی فلزات اساسی و نفت پرداخته، درهفته منتهی به دوازدهم اسفندماه ‌سال جاری، سه صنعت «خودرو و ساخت قطعات»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای» به ترتیب 29، 18 و 7‌درصد و درمجموع 54‌درصد از حجم معاملات هفتگی را به خود اختصاص داده‌اند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/59075/از-تالار-چه-خبر-