از تالار چه خبر
 

 

 مصوبه اصلاح سهام واگذارشده
به سهام عدالت|  تصویب‌نامه در مورد اصلاح سهام واگذارشده برخی از شرکت‌ها به سهام عدالت ازسوی معاون اول رئیس‌جمهوری برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نیرو، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ شد. این شرکت‌ها شامل سیمان دشتستان، شرکت ملی مس و تعدادی از شرکت‌های دیگر است.

 فروش ۲۱۹‌میلیارد ریال سهم دولتی در بورس| تعداد ۷۴‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۲۱۹‌میلیارد ریال در اسفندماه‌ سال 94 در بورس اوراق بهادار عرضه و فروخته شد. همچنین براساس آمار شرکت بورس، این سازمان در بهمن پارسال فروشنده تعداد ۴۱۶۲‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۵۴۹۰‌میلیارد ریال، دی‌ماه فروشنده تعداد ۲۳۴۶‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۱۰۰۷۴‌میلیارد ریال، آذرماه فروشنده تعداد ۱۰۰‌هزار سهم دولتی به ارزش 0.04‌میلیارد ریال، آبان ماه فروشنده تعداد ۳‌میلیون و۱۰۰‌هزار سهم دولتی به ارزش ۲۲‌میلیارد و۷۰۰‌میلیون ریال، مهرماه فروشنده ۴۰۰‌هزار سهم به ارزش ۳۰۰‌میلیون ریال، شهریورماه فروشنده یک‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۲‌میلیارد ریال، مردادماه فروشنده ۳‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۱۷‌میلیارد ریال، تیرماه فروشنده یک‌میلیون سهم دولتی به ارزش یک‌میلیارد ریال و فروردین‌ماه‌ سال گذشته فروشنده ۸۰‌میلیون سهم دولتی به ارزش ۱۴۴‌میلیارد ریال در بورس بوده است.

 پرداخت یک‌هزار و 416‌میلیارد ریال سود انواع اوراق| شادروز خسروی مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از یک‌هزارو416‌میلیارد ریال سود انواع اوراق در نخستین‌ماه‌ سال 95 خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزارو416‌میلیارد و580‌میلیون ریال سود انواع اوراق در فروردین‌ماه جاری به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد. درحال حاضر حدود 60 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت و گواهی سپرده) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه یا هر سه‌ماه یک‌بار به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

 ارزش معاملات فرابورس‌هزار
و 454‌میلیارد ریالی شد| روز گذشته ارزش معاملات بازار فرابورس به بیش از یک‌هزارو454‌میلیارد ریال رسید.‏ بازار فرابورس دیروز با دادوستد 198‌میلیون و170‌هزار ورقه ‏بهادار در 29‌هزارو646 نوبت به ارزش یک‌هزارو454‌میلیارد ریال به کار خود خاتمه داد.‏ آیفکس برخلاف روز ماقبل روند کاهشی به خود گرفت و درنهایت با افت بیش از 12واحدی، نمایشگر عدد 797.26واحد شد. پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان و پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.‏


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/60271/از-تالار-چه-خبر-