از تالار چه خبر
 

 

 تامین مالی از بورس کالا برای فولادسازان جذاب است|  بهادر احرامیان یک عضو هیأت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: هدف اصلی انتشار اوراق سلف محصولات فولادی در بورس کالای ایران، تامین مالی شرکت‌های فولادی و سرمایه‌گذاری با سود مشخص و قابل قبول است. درحال حاضر نیز بیشتر شرکت‌های فولادی راغب به تامین مالی به وسیله انتشار اوراق سلف موازی هستند.
  معاملات در انتظار تایید، امکان جدید برای معامله‌گران|  بهنام محسنی، معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران گفت: از این پس، تمامی معاملات تطبیق یافته از لیست سفارش‌ها خارج شده و در بخشی تحت عنوان «معاملات در انتظار تایید» قابل مشاهده است. به درخواست فعالان بازار مبنی بر ارایه جزییات بیشتر درباره معاملات بازار پایه و در پاسخ به نیاز فعالان بازار بخش جدیدی در سایت TSETMC اضافه کرده‌ایم که در این بخش هر روز تمامی معاملات در انتظار تایید ناظر در هریک از نمادهای بازار پایه به تفکیک درج می‌شود.
  تنها 8.7‌درصد سهام بورس در دست مردم|  حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با اعلام این‌که تنها 8.7‌درصد سهام بورس ایران دست مردم است، گفت: فقط حدود ۱۷درصد از واگذاری‌های اصل ۴۴ به بخش خصوصی بوده است. اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی فقط منحصر به واگذاری‌ها نیست بلکه ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری جدید، بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید هم ازجمله این سیاست‌ها است.
 معامله 600‌میلیون برگ اوراق بهادار در فرابورس|  معامله‌گران روز گذشته بیش از 600‌میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس خریدوفروش کردند.‏ بازار فرابورس با دادوستد 600‌میلیون ورقه ‏بهادار در 23‌هزار و 176 نوبت به ارزش یک‌هزار و 491‌میلیارد و 650‌میلیون ریال به اتمام رسید.‏


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/63596/از-تالار-چه-خبر-