تمسخر ترامپ توسط جیم کری ادامه دارد
 
حماقت و فراتر از آن
 

 

جیم کری باز هم دونالد ترامپ را مورد تمسخر قرار داد. جیم کری، کمدین معروف آمریکایی باز هم با یک نقاشی کارتونی جدید، ایده ارتش فضایی دونالد ترامپ را مسخره کرده است.
دو روز پیش «مایک پنس»، معاون اول رئیس‌جمهوری آمریکا،  با اشاره به تهدید روسیه و چین، از جزییات ایجاد نیروی فضایی ایالات متحده به‌عنوان ششمین شاخه ارتش ایالات متحده تا ‌سال ۲۰۲۰ خبر داد.
دیروز هم جیم کری در برابر این حرف‌ کارتونی را منتشر کرد و برای آن نام «حماقت و فراتر از آن» را گذاشت. جیم کری معتقد است: این کارتون‌ها شکل گرفتند، چون نمی‌توانم این موضوع را فقط به‌عنوان یک کابوس تحمل کنم.
البته که او می‌گوید: کاریکاتورهای ویرانگری که از ترامپ و متحدانش کشیده، بدون برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته ولی تصویرکردن آنها برایش یک ضرورت بوده است.
جیم کری در سال‌های اخیر بارها و بارها کارتون‌های اعتراضی به عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و برخی جمهوریخواهان کشیده و درباره آنها بارها و بارها مصاحبه کرده است. به نظر او، این تنها یک راه متمدنانه برای روبه‌روشدن با این مسائل است؛ مثل همراه‌شدن با صداهای دیگری که شاید از پشت‌بام شنیده می‌شوند.
جیم کری کمدینی آمریکایی است که بسیاری از مردم جهان و ایران با آثارش آشنا هستند و او بارها آنها را خندانده است. موضوع مهمی که درباره کارتون‌های اعتراضی جیم وجود دارد، این است که مردم بشدت آنها را دوست دارند و از او برای تمام این حرف‌ها و کارتون‌ها و اعتراضاتش تشکر می‌کنند.
چندی پیش نیز جیم کری، یک پرتره از دونالد ترامپ در حمام و درحال خوردن دو اسکوپ بستنی منتشر کرد که در میان دیگر روسای‌جمهوری کشورهاست. جیم کری این تصویر را هم در اعتراض به حرف دونالد ترامپ با مجله تایم کشیده است که در آن مصاحبه گفته بود؛ همیشه بعد از شام باید دو اسکوپ بستنی به‌عنوان دسر بخورد. گویا جیم کری حتی با دسرخوردن‌ ترامپ هم مشکل دارد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/140370/حماقت-و-فراتر-از-آن