یکی از متهمان در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ‌هادی رضوی و همدستانش مطرح کرد:
 
از سود شاهگوش پورشه خریدم
 

 

پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده سیدمحمدهادی رضوی روز گذشته به صورت علنی در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد و یکی دیگر از متهمان پرونده، احسان دلاویز در این جلسه دفاعیاتش را مطرح کرد. در این جلسه هم مثل جلسات گذشته صحبت‌هایی از سوی قاضی، نماینده دادستان، متهم و وکیل او عنوان شد که در ادامه بخش‌های مهم آن را می‌خوانید:  
قهرمانی (نماینده دادستان): در رابطه با پول‌هایی که به نحوی صرف خرید اموال برای خود و همسرتان شده، توضیح دهید. آیا صرفا با یک مجله به نام «دیار» به این پول‌ها دست یافتید؟ در مورد پورشه که برایتان خریداری شده، هم توضیح دهید.
دلاویز (متهم): شما گفتید که این ماشین را کسی دیگر برای من خریده است اما این درحالی است که من سه فقره چک در این رابطه نشان می‌دهم.
قهرمانی (نماینده دادستان): سه فقره چک صوری است. مبالغ آن ۵۰-۱۰۰ و ۲۶۰‌میلیون تومان است. چک پورشه به مبلغ ۶۶۰‌میلیون توسط مهدی محمدی خریداری شده است. درحال حاضر محمدی در بازداشت است. او اعلام کرده که در رابطه با خرید پورشه هدیه‌ای بوده که امامی آن را خریداری کرده بود. به منظور انتقال سند هم کپی شناسنامه احسان دلاویز را به من داد. در جلسه‌ای هم اعلام کرده که این هدیه به دلاویز بابت یک دلالی از طریق یکی از بستگانش که فردی سیاسی هم بوده، داده شده است.
دلاویز (متهم): خودرو توسط شخص خودم آن هم با پول خودم و نه دیگران تهیه شده است.
قهرمانی (نماینده دادستان): با پول مجله که نمی‌توان این‌همه ملک، ماشین خرید. پول این ماشین را از کجا آوردید؟
دلاویز (متهم): آن قضیه مربوط به اوج فروش سریال شاهگوش بود. در آن دوران باکس تبلیغاتی شاهگوش سود بسیار بالایی داشت. البته که من پیشتر درباره شلختگی‌های مالی امامی نکاتی را گفته بودم.
قاضی: خودرویی ابتیاع شده است. چرا چک در وجه فردی به نام قادری بوده است؟
دلاویز (متهم): قادری همه امورات را انجام می‌داد. من مهدی محمدی را نمی‌شناختم.
قهرمانی (نماینده دادستان): عکس‌های دسته‌جمعی شما در دوبی همگی موجود است.
جلسه بعدی که ۱۸ خردادماه برگزار می‌شود، به اخذ آخرین دفاعیات از متهمان ‌هادی رضوی و احسان دلاویز اختصاص خواهد داشت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/163676/از-سود-شاهگوش-پورشه-خریدم-