این 4 نفر استقلال را نقره‌داغ می‌کنند!
 
شکایت‌های چند چهره سرشناس، آبی‌ها را در خطر کسر 12 امتیاز و محرومیت از آسیا قرار داده شکایت شفر هم در راه است!
 

شهروند| اگر تا دیروز هواداران استقلال به شدیدترین شکل ممکن نگران اتفاقات نقل و انتقالاتی و اختلافات مدیریتی درون باشگاه بودند،‌ حالا انتشار خبر احتمال کسر امتیاز از این تیم و حذف از آسیا آنها را نگران کرده است. آنها که با مشکل بسیار بزرگ روبه‌روشدن با ستاره‌های بی‌‌قرارداد روبه‌رو هستند،‌ چیزی بالغ بر 700‌هزار یورو برای کادر مربیگری جدید خود هزینه کرده‌اند و با درنظرگرفتن مالیات و هزینه‌های جانبی حضور مربیان خارجی‌، قطعا هزینه‌ها بیشتر هم خواهد شد. از طرف دیگر، مطالبات ‌سال قبل بازیکنان تسویه نشده و برای‌ سال جدید هم نیاز به بودجه برای تمدید قرارداد و پرداخت پیش‌قرارداد دارند. در چنین شرایط اسفناکی، اسپانسر هم به آنها اعلام کرده به خاطر نتایج ضعیف سال‌های قبل و عدم استقبال هواداران، ‌امکان درآمدزایی 50میلیاردی مثل قرارداد ‌سال قبل را ندارد. با دانستن حقایق تلخ اما حالا بخوانید درباره پرونده شکایت نفراتی که ممکن است باعث کسر امتیاز از استقلال و حذف این تیم از آسیا شوند.

پژمان نوری و طلب 450میلیونی از 7‌سال پیش!
پژمان نوری 450میلیون تومان از قراردادی که در ‌سال 1391 با استقلال امضا کرد، طلب دارد. او شکایت خود را در کمیته انضباطی ثبت و پیگیری کرد و ابتدا درچند نوبت حکم محکومیت گرفت، منتهی وقتی باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد، این‌بار از طریق کنفدراسیون فوتبال اقدامات لازم را برای تسویه‌حساب انجام داد. AFC هم با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و هرکسی که به آن‌جا رجوع کرده، طلب خود را از باشگاه‌های ایرانی گرفته و اگر استقلال با نوری تسویه‌حساب نکند، به احتمال زیاد غیر از کسر امتیاز احتمال حذف آنها از آسیا هم وجود دارد.
قلعه‌نویی بالاخره از قول‌ها خسته شد
امیر قلعه‌نویی که تمام قهرمانی‌های لیگ برتر استقلال با او به دست آمده، هم یکی از افرادی است که از این باشگاه برای دریافت مطالبات خود شکایت کرده است. امیر البته مدت بسیار زیادی به مدیران مختلف باشگاه برای دریافت پول خود مهلت داد اما هربار با بی‌توجهی آنها روبه‌رو شد، درنهایت وقتی دید که در باشگاه پول برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی زیاد خرج شده و اراده‌ای برای پرداخت پولش وجود نداشته، شکایت خود را با جدیت بیشتری پیگیری کرد و گفته می‌شود که حکم کسر امتیاز از استقلال را در دست دارد.
آندو و بازهم پول‌هایی که نگرفته!
یکی از شکایت‌هایی که قطعا می‌تواند برای استقلالی‌ها دردسری بزرگ ایجاد کند‌، شکایت آندرانیک تیموریان است. او پیش از این هم، دومرتبه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب خود را پیگیری کرد و به استقلال فشار آورد که پولش را بدهند، اما چک‌های او نقد نشده و آندو به ناچار دوباره طلب خود را پیگیری کرده است. با توجه به سابقه شکایت آندو، اگر کنفدراسیون آسیا متوجه شود که استقلال باز هم تعهدات خود را انجام نداده، قطعا برخورد سختی با این باشگاه خواهد داشت. به این ترتیب در هفته‌های آینده اگر این چک‌ها پاس نشود، استقلال با بحران بزرگی مواجه می‌شود.
دردسر بزرگ پروپییچ
تمام هواداران استقلال بدون تردید در جریان شکایت 350‌هزار دلاری پروپییچ از این تیم هستند. پرونده‌ای که مراجع قضائی فیفا حکم آن را صادر کرده‌اند و باشگاه محکوم به پرداخت پول پروپییچ شده و جالب اینجاست که همین 10روز قبل هم شایعه شد که احتمال کسر امتیاز از استقلال و حذف این تیم از آسیا به خاطر شکایت پروپییچ وجود دارد. در شرایط کنونی پرونده این بازیکن خطرناک‌ترین پرونده‌ای است که استقلال را تهدید می‌‌کند و حداقل باید 4‌میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/165160/این-4-نفر-استقلال-را-نقره‌داغ-می‌کنند!