رائفی‌پور، جبرائیلی و یامین‌پور با دیزی فضای مجازی را به هم ریختند
 
معمای نفر چهارم!
 

 

می‌توانند مثل هر شهروند دیگری به رستوران بروند، با مشت روی پیاز بکوبند و دیزی به بدن بزنند. می‌توانند مثل هر صاحب تریبونی درباره هر چیزی که دلشان می‌خواهد، اظهارنظر کنند و نسخه هر چیزی را بپیچند. اما وقتی هر سه در یک قاب قرار می‌گیرند، فضای مجازی را تکان می‌دهند و جمعیتی را به واکنش وامی‌دارند. علی‌اکبر رائفی‌پور که با سخنرانی‌ها و فراماسونری‌شناسی‌اش شهره عام و خاص است. وحید یامین‌پور که با برنامه‌های تلویزیونی و میهمانان خاص و موضعگیری‌هایش شناخته می‌شود و یاسر جبرائیلی که نزد رسانه‌های مجازی بیشترشناس است و ید طولایی در مناظره دارد. عکس ‌رستوران‌نشینی آنها وقتی با شوخی «۲۷نفر بعدی رو‌ شما حدس بزنید» دست به دست چرخید. شایعه تعیین فهرست کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات مجلس آینده را هم سر زبان‌ها انداخت.
کنایه‌ها، شوخی‌ها و حرف‌هایی که واکنش تند صفحه توییتری رائفی‌پور را در پی داشت. پستی که توسط جبرائیلی هم دوباره منتشر شد تا حرمت نان و نمکی که با هم خورده‌اند، بیشتر حفظ شود (پیشاپیش از عبارات ناشایستی که در این توییت منعکس شده، عذر می‌خواهیم): «ظاهرا تصویر گپ‌وگفت صمیمانه امروز با وحید و یاسر عزیز، موجب شرحه‌شرحه‌شدن خرحزب‌اللهی‌ها و سگ‌سکولارها شده است، در ضمن خوره‌های کرسی‌های مجلس بدانند که بنده در انتخابات شرکت نخواهم کرد اما حالا که نگران دیزی هستید، برایتان آشی پخته‌ام با یک وجب روغن منتظر عکس نفر چهارم باشید.»
اما نفر چهارم این عکس کیست؟ خط شوخی‌هایی که در فضای مجازی با این عکس شد، از همین معما جان گرفت. کسی که می‌تواند خدمه ساده و از همه‌جا بی‌خبر رستوران باشد یا کسی که قرار است از ‌آش پخته‌شده رائفی‌پور برای مخالفانش رونمایی کند! مهم این است که از امروز تا انتخابات مجلس یازدهم، همه دورهمنشینی‌ها می‌تواند یک نشست انتخاباتی و مشورتی باشد. بد نیست بدانید بیشتر اصولگرایان جوان و نواصولگرایان (هنوز قابل تفکیک نیستند) به گپ و گعده‌های طولانی در قهوه‌خانه‌ها، علاقه شدیدی دارند و جنس دیگری از کافه‌نشینی را ترویج می‌کنند. رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌هایی که چندسالی است کاروبارشان سکه شده و اغلب قیمت‌ها و فضای لاکچری‌ای دارند و کوچکترین شباهتی به کلیشه‌های مرسوم قهوه‌خانه‌ای در آنها پیدا نمی‌شود. حوالی کریمخان و هفت‌تیر، خیابان خردمند، خیابان طالقانی و... پاتوق ثابت این جماعت است و احتمالا این عکس هم در یکی از همین رستوران‌ها گرفته شده.
 مثلث برمودا
چند نمونه قابل انتشار واکنش‌های عمومی را این‌جا بخوانید:  
  نفر چهارم کی بود که ازشون عکس گرفته؟! - حسن عباسی/-سعید عابد/- تتلو/  -محسن رضایی میرقائد
 خدایا بسه دیگه... دیگه نمی‌تونیم!!
 از هرطرف که رفتم جز وحشتم نیفزود
 یادمون نرفته که لیست آبادگران هم مسخره می‌شد اما همشون رأی آوردن. رمز پیروزی، تلاش برای رأی آوردن نیست، تلاش برای ناامیدکردن مردم از صندوق هست که هم اینا و هم اونا توش موفق بودن. در این دوره هم با حداقل مشارکت مردمی، باورنکردنی‌ترین لیست پیروز میشه.
 شما حتما استاد رائفی‌پور رو با چنتا کلیپ تقطیع‌شده شناختی، شما سخنرانی شفافیت و نظام‌سازی ایشون رو گوش کن بعد قضاوت کن.
 واقعا سخته ۲۷نفر در این سطح پیدا کرد
 مثلث برمودای نظام سرمایه‌داری


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/165169/معمای نفر-چهارم!