نساجی هلال، انتظارات و اقدامات پیش‌رو
 

 

محمدرضا امیریان مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران

پس از سال‌ها تلاش و خدمت در حوزه‌های مختلف ستادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر(سازمان‌های جوانان و داوطلبان، جمعیت استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه، حوزه اقتصادی و شرکت‌های هلال احمر)؛ حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران را به عنوان یک مجموعه تولیدی ارزشمند، فرصت مغتنمی برای خدمت در سنگری جدید می دانم که امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب اندوخته‌شده، مشورت‌ها و راهنمایی‌های دلسوزان و مدیران جمیعت هلال‌احمر، خدمتگزار خوبی در این حوزه مهم و کلیدی باشم. شرکت صنایع نساجی هلال ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر پس از سال‌ها تلاش در عرصه‌ تولید ملی و تامین اقلام امدادی حوادث و بحران‌ها، امروز  به جایگاه نسبتاً مناسبی رسیده که البته این پایان راه نیست و باید تلاش نمود در سال «جهش تولید» گام‌های جدیدتری در راستای  فتح قله‌های موفقیت برداشت و بر این اساس حرکت در مسیر اهداف، استراتژی‌های تدوین شده را در اولویت قرار داده و بیش از همیشه برنامه‌‌محوری در تمامی ارکان شرکت مورد تاکید قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد این شرکت  به عنوان مجموعه پشتیبان و تامین‌کننده اقلام امدادی جمعیت، پویاتر و روزآمدتر باشد. فرصت ورود به بازار بورس و سرمایه به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه‌ای است که با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد و به موازات ارتقای کیفیت و رقابت‌پذیری محصولات، توسعه بازرگانی داخلی و بین المللی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه ارتقا و همسان‌سازی استانداردها و دانش فنی مطابق با استانداردهای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و جمعیت هلال احمر می تواند فرصت درخشانی برای بازاریابی، صادرات و ارتباطات بین‌المللی فراهم نماید.
بدون‌شک منابع‌انسانی ارزشمندترین سرمایه هر شرکت است که جهت تحقق اهداف و استراتژی‌ها، لازم است از تمامی ظرفیت‌های آنان استفاده بهینه شود که قطعاً این مهم بیش از همیشه در اولویت خواهد بود.از آنجایی که ارتقای دانش فنی و مهارت‌آموزی پرسنل می‌تواند موجب تحرک و ارتقای بیشتر شرکت شود، توجه به این حوزه و تلاش برای پویایی و افزایش انگیزه‌های فردی و محیطی برای اثربخشی مطلوب‌تر در دستور کار قرار خواهد گرفت.در دوره‌ی جدید تلاش می‌کنیم تعامل، مشتری‌مداری و احترام متقابل را در همه‌ی اجزای شرکت گسترش داده تا میزان رضایت مشتریان را افزایش دهیم و از این طریق حضور قدرتمندانه‌تری در بازارهای مختلف داشته باشیم. در پایان باید گفت که توفیق خدمت در یک مجموعه تولیدی افتخار بزرگی است که ضمن سپاس از اعتماد مدیران ارشد جمعیت، بنای کار خود را بر پایه «مسئولیت‌پذیری»، «مشورت‌پذیری» و «مشتری‌مداری» گذاشته و امیدوارم با همراهی، همدلی و تلاش مجدانه مجموعه دست‌اندرکاران بتوانیم روزهای بهتری برای شرکت رقم‌زده و شاهد رشد و تعالی بیشتر این مجموعه باشیم.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/194001/نساجی-هلال،-انتظارات-و-اقدامات-پیش‌رو