شماره ۱۱۵۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
صفحه را ببند
«شهروند» از فعالیت امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر در روز قدس گزارش می‌دهد
هم‌صدا با «مظلوم»
حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس آماده‌باش 300 پست امدادی و 3‌هزار و 400 نیروی عملیاتی برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان روز قدس

شهروند| همه آمده بودند، پیر و جوان، کودک و میانسال، مرد و زن؛ همه برای حمایت از یک صدا، یک آرمان آمده بودند. همه آمده بودند برای آرمان آزادی؛ برای هم‌صدا شدن با مظلوم. صحبت از همراهی و یاریگری که پیش می‌آید پای داوطلبان و جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر نیز به میان می‌آید. به گزارش «شهروند» داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال‌احمر ضمن حضور در این راهپیمایی بزرگ به ارایه خدمات امدادی، بهداشتی و فرهنگی نیز پرداختند.
بازدید از پست‌های فعال هلال‌احمر
در مسیر راهپیمایان
رئیس جمعیت هلال‌احمر همزمان با روز جهانی قدس همراه با سیل خروشان مردم انقلابی و شهیدپرور تهران، در راهپیمایی این روز شرکت کرد. دکتر سید امیرمحسن ضیایی به همراه جمعی از مدیران جمعیت در جمع خروشان مردم انقلابی پایتخت حاضر شد و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همدردی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد. رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین از پست‌های فعال هلال‌احمر در مسیر راهپیمایان روز جهانی قدس بازدید کرد و به امدادگران و تلاشگران هلال‌احمر خداقوت گفت.
بکارگیری 2 فروند بالگرد
و 372 خودرو عملیاتی
رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام جزییات منابع و تجهیزات بکارگیری شده برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس گفت: 300 پست امدادی هلال‌احمر در کشور با بکارگیری 3‌هزار و 422 نیروی عملیاتی برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان روز قدس آماده‌باش هستند. مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: 300 پست امدادی در کنار 372 دستگاه خودرو عملیاتی که 259 دستگاه آن آمبولانس است؛ برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس آماده‌باش است. وی با اشاره به مهیا بودن 2 فروند بالگرد هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی گفت: همچنین در این روز 536 تیم عملیاتی شامل 3‌هزار و 422 نیروی عملیاتی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.
برپایی چادرهای سلامت
مسعود آسیما، مدیر روابط‌عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره تمهیدات سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز جهانی قدس اظهار کرد: برپایی چادرهای سلامت و گرفتن تست فشارخون در مسیر راهپیمایی از اقدامات سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در روز راهپیمایی بود. مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: پخش و توزیع بسته‌های فرهنگی و تراکت‌هایی مبنی بر اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و ایجاد چادرهایی جهت استراحت مردم با توجه به گرمای هوا از دیگر اقدامات سازمان بود. آسیما گفت: جوانان جمعیت هلال‌احمر در راستای تحقق اهداف این نهاد در روز جهانی قدس، همراه و همگام در این راهپیمایی حضور داشتند.


تعداد بازدید :  141