شماره ۱۱۵۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

تماس شخصی زیدان برای جذب امباپه| نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده است که زین‌الدین زیدان با کایلیان امباپه، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال موناکو تماسی داشته است که در آن سرمربی رئال‌مادرید تلاش کرده هموطنش را به مادرید ببرد و به او این وعده را داده است که در ترکیب کهکشانی‌ها نقشی پررنگ خواهد داشت.
پاسخ کنایه‌آمیز زلاتان درباره مقصد بعدی‌اش| ستاره سوئدی منچستر یونایتد پاسخی تمسخر آمیز به احتمال حضورش در لیگ آمریکا داشت. و به سوال خبرنگاری درباره این‌که آیا فصل بعد در لیگ آمریکا بازی خواهد کرد پاسخی کنایه‌آمیز داد و گفت: نه به آمریکا نمی‌روم اما شاید در لیگ نروژ بازی کنم!
رونالدو خامس را مسخره کرد| ‌خامس که هر‌سال در تعطیلات به نوعی هوادارانش را سورپرایز می‌کند، امسال با‌هایلایت کردن موهای خود همه را شگفت زده کرد. او‌سال گذشته موهای خود را کاملا طلایی کرده بود. خامس عکسی هم از ظاهر جدید خود در اینستاگرام منتشر کرد که واکنش رونالدو را به همراه داشت. فوق ستاره پرتغالی زیر عکس خامس نوشته است: «چه موی زشتی»!
واکنش دوناروما به تهدید شدن به مرگ| جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان 18ساله میلان پس از مذاکرات چند ماهه با روسونری درنهایت تصمیم گرفت تا قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند. این اقدام دوناروما خشم هواداران میلان را برانگیخت زیرا چندین ماه تیم محبوبشان را معطل خود کرده بود و کار به جایی رسید که او را تهدید به مرگ کردند. دوناروما با گله مندی و شکایت از این اقدام هواداران درنهایت سکوت خود راشکست و گفت: «آیا من کاری انجام دادم! من کاری نکردم. من هرگز نگفتم میلان را ترک می‌کنم پس چرا مرا می‌کشید و به قتل می‌رسانید؟»
یک تیم چینی در لیگ آلمان| قرار است از فصل آینده یک تیم منتخب زیر 20‌سال از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال چین، در دسته چهارم رقابت‌های لیگ آلمان که مسابقات منطقه‌ای جنوب غربی نیز محسوب می‌شود شرکت کند. محل اقامت و تمرین این تیم در شهر‌هایدلبرگ خواهد بود و این مسابقات به منزله آماده سازی چینی‌ها برای المپیک 2020 توکیو خواهد بود. این موضوع به جز آبدیده کردن بازیکنان چینی، به سود فوتبال آلمان نیز خواهد بود زیرا لیگ دسته چهارم این کشور نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر، از نظر توریستی و با توجه به استقبال احتمالی چینی‌ها، سود سرشاری نصیب مناطق میزبان این تیم
خواهد شد.


تعداد بازدید :  170