شماره ۱۱۵۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
صفحه را ببند
خارج از گود‌

قوانین جدید برای ورود بازیکنان خارجی| فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل‌وانتقالات لیگ از تصویب قوانین جدید برای ورود بازیکنان خارجی به ایران خبر داد. او در این خصوص گفت: «در قوانین جدید بازیکنانی از قاره‌های آسیا، اقیانوسیه و آفریقا می‌توانند وارد فوتبال ایران شوند که در دو فصل گذشته در رده‌های امید و بزرگسالان ملی‌پوش بوده‌اند. آن دسته از بازیکنانی که از قاره‌های اروپا، آمریکای جنوبی جذب باشگاه‌های لیگ برتری می‌شوند نیز باید در دو فصل گذشته در لیگ‌های A و B قاره‌های اشاره‌شده که منظور همان لیگ برتر و لیگ یک است، حداقل 10 بازی انجام داده باشند. قوانین در نظر گرفته شده شامل بازیکنانی که در فوتبال ایران حضور دارند، نمی‌شود.»
صعود 61 پله‌ای زنان فوتبالیست در رده‌بندی جهانی| فدراسیون جهانی فوتبال فیفا آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال بانوان جهان را اعلام کرد که در این رده‌بندی تیم‌ملی ایران به رنکینگ برگشت و 61 پله صعود کرد. در رده‌بندی اعلام شده زنان ایران در رتبه 55 جهان قرار گرفتند که رتبه خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.
سانچس، برترین گلزن تاریخ شیلی|  هفته دوم مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها با انجام یک دیدار از گروه دوم برگزار شد که در آن دو تیم قدرتمند شیلی و آلمان به مصاف هم رفتند. این دیدار درنهایت برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آلکسیس سانچس با گلزنی در این دیدار توانست شمار گل‌های خود را به عدد 38 برساند تا با کنار زدن مارچلو سالاس به‌عنوان برترین گلزن تاریخ تیم‌ملی شیلی انتخاب شود. همچنین 112 بازی سانچس برای تیم‌ملی شیلی بود که با رکورد کلودیو براوو برابری می‌کند.
روستوف برای آزمون وکیل گرفت|  باشگاه روستوف با میخائیل پروکوپتس، وکیل مشهور فوتبال روسیه قراردادی را امضا کرد که براساس آن نمایندگی این باشگاه در جریان مناقشه انتقال سردار آزمون از روبین‌کازان را برعهده دارد. طبق این قرارداد باشگاه روستوف مبلغ دو‌میلیون و 660‌هزار روبل بابت دستمزد میخائیل پروکوپتس تا تاریخ يك آگوست ‌سال 2017 میلادی (شهریور 1396) پرداخت خواهد کرد. پروکوپتس علاوه بر این از باشگاه روستوف در پرونده‌های مرتبط سردار آزمون در فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضع و سازمان لیگ برتر روسیه با دادگاه حکمیت بین‌المللی ورزش دفاع خواهد کرد.


تعداد بازدید :  190