شماره ۱۱۵۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
صفحه را ببند
میز خبر

علی شمخانی:
منطقی‌ترین نوع بکارگیری قدرت موشکی در عملیات اخیر بوده است
ایلنا|  علی شمخانی، دبیر شورایعالی امنیت ملی روز گذشته در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران درباره حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه عنوان کرد: قدرت برای این فراهم شده که در شرایط مورد نیاز به درستی به کار گرفته شود و بعد از جنگ تا به امروز یکی از منطقی‌ترین بکارگیری‌های قدرت موشکی ایران در عملیات موشکی سپاه اخیر شکل گرفت.
سردار حسن باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در همین رابطه گفته است: حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این‌گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست‌ها و حامیان صهیونیست‌ها
شده است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین گفته است: کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند باید تاوان بپردازند؛ این‌که رژیم صهیونیستی تروریست‌ها را در داخل دیواره‌های خود مورد حمایت قرار می‌دهد و امکانات لجستیکی در اختیار آنان
قرار می‌دهد.
باقری خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی جمهوری اسلامی ایران یکی از مراکز آنان را مورد هدف قرار می‌دهد، رژیم صهیونیستی که این تروریست‌ها را پرورش می‌دهد باید بترسد و بلوا کند و این به معنای تشدید تنش در منطقه نیست.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مورد مسائل مطرح شده درباره دستور شلیک موشک و برخی حواشی به وجود آمده تأکید کرد: اجرای عملیات علیه تروریست‌ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود و شورایعالی امنیت ملی از این پیشنهاد استقبال کرد و پس از آن سلسله مراتب نیروهای مسلح که تحت امر فرمانده کل قوا هستند، تصمیم‌گیری و اجرای این‌گونه اقدامات را برعهده دارند. او در خاتمه تأکید کرد: این قواعد در کشور مشخص است و باید این حرف و سخن‌ها را خاتمه داد.

امام جمعه موقت تهران:
حمله موشکی سپاه
باید محور وحدت کشور باشد
فارس|  امام‌جمعه موقت تهران گفت: ولیعهد عربستان گفته ما جنگ را به تهران می‌کشانیم که در جواب وی باید گفت عربستان بچه‌تر از آن است که این کار را بکند. سیداحمد خاتمی همچنین به حمله موشکی اخیر سپاه هم اشاره کرد و گفت این حمله باید در کشور محور وحدت باشد زیرا همه سلایق و جناح‌ها از این عملیات حمایت کردند.
آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه روز گذشته با بیان این‌که مرگ بر آمریکای امروز مرادف است با مرگ بر آل‌سعود، افزود: صدام که از شما قوی‌تر بود و شما (عربستان) تا پایان از او حمایت کردید هیچ غلطی نتوانست بکند که شما بسیار ضعیف‌تر از آن هستید که به حساب بیایید.
خاتمی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه، افزود: عملیات موشکی سپاه درواقع تجلی صفت منتقم بودن خدا بود که بسیار بجا و مناسب بود. این حمله موشکی همزمان با طرح تحریم موشکی سنای آمریکا علیه ایران بود و این پیام را برای آنها به همراه داشت که هرچه می‌خواهند بنشینند و طرح علیه ایران تصویب کنند اما بدانند ایران اسلامی ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد. دشمن می‌خواهد ما برنامه موشکی خود را متوقف کنیم اما ما به کوری چشم دشمن بر اقتدار موشکی‌مان باز هم خواهیم افزود.

سپاه پاسداران یک تیم تروریستی را در کردستان منهدم کرد
فارس|  روابط‌عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی بامداد روز گذشته در کردستان خبر داد.
روابط‌عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان اسلام با یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی خبر داد و اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در داخل کشور را داشت، بامداد روز جمعه توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شناسایی و در یک درگیری که در منطقه‌ کردستان انجام شد، تعداد سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک نفر از آنان دستگیر شد.
همچنین در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه افتاد.


تعداد بازدید :  199