شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
ذره‌بين

مرگ دانشجوی دانشگاه تهران بر اثر سقوط از ارتفاع
ایرنا|  مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مرگ یک دانشجوی 26ساله دانشگاه تهران بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.
حسن عباسی در این رابطه گفت: «ساعت 13:07 روز سه‌شنبه حادثه سقوط از ارتفاع در دانشکده فنی دانشگاه تهران به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک تیم درمانی اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه یک جوان 26ساله به دلایل نامشخص از یک ساختمان با ارتفاع 3متر به پایین پرتاب شد. بر اثر شدت جراحات وارده و مصدومیت از نواحی مختلف اندام‌ها این جوان 26ساله در محل جان باخت.»
وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان نیروی انتظامی و پزشکی قانونی اعلام کرد.

2 کشته در تصادف اتوبوس شرکت نیرو محرکه قزوین با کامیون

شهروند|  تصادف اتوبوس حامل کارکنان شرکت نیرو محرکه قزوین دو کشته بر جای گذاشت. در پی برخورد یک اتوبوس حامل کارگران شرکت نیرو محرکه قزوین با ۲۹ سرنشین با یک دستگاه کامیون که بامداد روز سه‌شنبه در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای رخ داد، راننده و سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند و بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند. در این حادثه، یک‌نفر همان لحظه جان باخت. پیمان نامداری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن تأیید خبر فوت یکی دیگر از مجروحان حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در ورودی شهر قزوین گفت: «دومین‌نفر از ۲۹ مصدوم سانحه تصادف صبح  روز سه‌شنبه نیز جان باخت که هر دو در رده سنی ۳۰‌سال بودند. درحال‌ حاضر تعدادی از مصدومان عمل جراحی شده و تعدادی هم تحت ‌مراقبت‌های ویژه هستند. حال ۳نفر از این مصدومان نیز مساعد نیست.»
تصادف مرگبار اتوبوس با خاور در خراسان‌جنوبی
همچنین تصادف اتوبوس با خودروی خاور در کیلومتر 25 محور طبس یک کشته و 15 زخمی برجای گذاشت. سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی درباره این حادثه گفت: «صبح روز سه‌شنبه برخورد شدید یک خاور با یک اتوبوس در کیلومتر 25 محور طبس به بیرجند گزارش شد. اتوبوس در مسیر شیراز به مشهد با 43 مسافر و خاور از دیهوک به سمت طبس در حرکت بوده است.» وی با بیان این‌که کارشناسان پلیس‌راه درحال بررسی علت حادثه و امدادرسانی هستند، افزود: «تاکنون یک‌نفر در محل فوت و 15نفر مجروح و به بیمارستان اعزام شده‌اند که حال برخی از مصدومان وخیم گزارش شده است.»

مصدومیت 37نفر در پی انحراف اتوبوس زائران عراقی در شاهرود
شهروند|  اتوبوس زائران عراقی با ۴۵مسافر در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد و 37 نفر از مسافران مصدوم شدند. این اتوبوس که از مشهد به سمت قم درحال حرکت بود، ساعت ۱۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد و بر اثر تکان‌های شدید ناشی از این انحراف تعدادی از مسافران آسیب دیدند. پس از اعلام حادثه،‌ ۵دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. در پی این حادثه، ۲۵نفر از مسافران به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 12نفر هم به علت ضربه به کمر و سایر اندام‌ها به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند و حال عمومی مصدومان خوب گزارش شده است. براساس گزارش وبدا، راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با یک خودروی دیگر از جاده منحرف شده بود.

قتل همسر و جاسازی جسد  در یخچال
شهروند|  مرد جوانی که پس از قتل همسرش، جسد او را در یخچال گذاشته بود، دچار عذاب وجدان شد و خودش را تسلیم پلیس کرد.  حشمت‌الله شریفی دادستان عمومی و انقلاب ایلام از وقوع یک قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و تسلیم‌شدن قاتل پس از پشیمانی خبر داد و گفت: «به دلیل اختلافات خانوادگی میان یک زن و شوهر و پس از بالا گرفتن جر و بحث و درگیری لفظی میان آن دو، زن ۳۲ساله از سوی همسر خود به قتل رسید و قاتل پس از آن متواری شد. این مرد ۲۷ساله پس از ارتکاب جرم جسد مقتول را با این هدف که بوی آن موجب اطلاع همسایگان نشود داخل یخچال جا داده و به تهران رفته بود، اما دچار عذاب وجدان و پشیمانی شده و روز شنبه با مراجعه به ایلام خود را به مراجع انتظامی معرفی کرد. »


تعداد بازدید :  631