شماره ۱۲۰۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
کارگردان «سلام بمبئی» رایزنی برای حضور خواننده پاپ در فیلم جدیدش را تأیید کرد
حداقل شادمهر عقیلی را جذب کنیم!

روز یکشنبه خبری در مورد احتمال بازی شادمهر عقیلی، در دومین قسمت فیلم «سلام بمبئی» (دختر شیطان) منتشر شد. قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» با تأیید رایزنی برای حضور عقیلی در این فیلم گفته؛ دولت تدبیر و امید باید جذب حداکثری را در دستورکار خود قرار دهد.
سایت سینما ژورنال از احتمال بازی شادمهر عقیلی در فیلم جدید قربان محمدپور خبر داد. شادمهر عقیلی قبل از خروجش از ایران در دو فیلم «پر پرواز» خسرو معصومی و «شب برهنه» سعید سهیلی به ایفای نقش پرداخته بود.
قربان محمدپور کارگردان این فیلم در رابطه با احتمال حضور شادمهر عقیلی در «سلام بمبئی2» (دختر شیطان)، به آی‌سینما گفته: «ما برای حضور شادمهر عقیلی در فیلم (دختر شیطان) رایزنی‌هایی را با مسئولان وزارت ارشاد انجام دادیم و اگر آنها موافقت کنند، مذاکرات خود را با شادمهر عقیلی برای حضور در این فیلم آغاز می‌کنیم. ما در سال‌های گذشته گلشیفته فراهانی را از دست دادیم و نمی‌خواهیم اتفاقاتی که برای گلشیفته رخ داده، برای شادمهر عقیلی هم ادامه پیدا کند، چون ما باید به جذب افراد بیشتر از دفع‌شان فکر کنیم. به نظر من دولت تدبیر و امید هم باید به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کند و به جذب حداکثری روی آورد.»
محمدپور در پایان و در مورد اعلام نتایج مذاکرات خود با مسئولان وزارت ارشاد گفت: «روز شنبه قرار است مسئولان وزارت ارشاد به ما در مورد حضور شادمهر عقیلی در این فیلم جواب بدهند. کل فیلمبرداری «سلام بمبئی 2» (دختر شیطان) در بالیوود انجام می‌شود و نیازی به حضور عقیلی در ایران نیست.»


تعداد بازدید :  223