شماره ۴۱۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
عدد خبر

33 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در 7ماه

علی عسکری، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور درآمدهای 7ماهه مالیاتی کشور را 33‌هزار‌ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 95‌درصد درآمدهای پیش‌بینی شده برای این مدت محقق شده که البته این رقم 54‌درصد نسبت به 7ماهه ‌سال قبل رشد داشته است. او افزود: این درآمدها نسبت به بودجه حدود 5‌درصد انحراف دارد چون 95‌درصد درآمدهای پیش‌بینی مربوط به 7ماهه محقق شده است.

10 درصد  سهم صنایع کوچک از صادرات

غلامرضا سلیمانی، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان این‌که سهم صادرات واحدهای صنعتی کوچک 10‌درصد از مجموع صادرات کشور است، گفت: مجموع اشتغال ایجاد شده در صنایع کوچک حدود یک‌میلیون نفر است و سهم این تعداد از مجموع اشتغال کل کشور به 45‌درصد می‌رسد. به گفته او سهم ارزش‌افزوده صنایع کوچک از مجموع ارزش‌افزوده صنعتی کشور 16.8‌درصد است.

35/3 درصد رشد پروازها  در آسمان ایران

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با انجام 47‌هزار و 940 پرواز داخلی، بین‌المللی و عبوری در مهرماه ‌سال‌جاری، تعداد این پروازها نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته 35.3‌درصد رشد داشته است.  ابراهیم شوشتری افزود:  بیشترین سهم پروازها متعلق به پروازهای عبوری است و در این بخش شاهد رشد 79.1‌درصدی بوده‌ایم.

19 درصد افت استفاده از حمل‌ونقل عمومی در راه‌ها

بررسی عملکرد حمل‌ونقل برون‌شهری در نیمه نخست‌ سال 93 نشان می‌دهد میزان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در این مدت نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته 19‌درصد کاهش داشته است. بر این اساس در نیمه نخست امسال 88‌میلیون نفر و در مدت مشابه‌ سال گذشته 109‌میلیون نفر از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای برون‌شهری جابه‌جا شده‌اند.


تعداد بازدید :  477