شماره ۴۱۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
آژير

خودکشی مرد میانسال در مترو تهران
یک مرد 40ساله ساعت  8:10 صبح دیروز چهارشنبه در خط 4 مترو در ایستگاه دروازه شمیران خودکشی کرد. احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو ضمن تأیید این خبر به ایرنا گفت: این مرد حدود ساعت  8:10صبح دیروز در خط چهار مترو خودش را به زیر قطار انداخت و در دم کشته شد. به گفته مقدم، تردد قطارهای مترو در این مسیر به حالت عادی برگشته است. حسن عباسی مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران نیز درخصوص این حادثه گفت: پس از این‌که این مرد خودش را زیر قطار انداخت، یک زن 33ساله نیز دچار شوک و ترس شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان طرفه منتقل شد.

مرگ یک پرستار در شعله‌های آتش آمبولانس
بر اثر برخورد موتورسیکلت با یک آمبولانس در محور کهنوج - منوجان، پرستار داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تأیید این حادثه گفت: برخورد موتورسیکلت با آمبولانس منجر به آتش گرفتن آمبولانس شد و متاسفانه پرستار خانم در شعله‌های آتش جان خود را از دست داد و راننده آن مجروح شد.
محمدرضا محمدی‌ساردو بیان کرد: موتورسیکلت سه راکب داشته که دو راکب مرد آن مجروح شدند و یک پرستار خانم نیز جان باخت. وی افزود: این آمبولانس شب گذشته اقدام به اعزام بیمار از شهرستان منوجان به بیمارستان 12 فروردین کهنوج کرده بود و بامداد چهارشنبه در مسیر بازگشت و دو کیلومتری شهر منوجان تصادف کرد. علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.


تعداد بازدید :  488