شماره ۴۱۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
زور هیات رئیسه به کفاشیان نرسید
نبی و آیت الهی ابقا شدند

شهروند| روز گذشته شاید یکی از پرکارترین روزهای فدراسیون در دوره ریاست کفاشیان بود. اعضای
هیأت رئیسه از صبح دیروز تا ظهر چند ساعت با رئیس فدراسیون فوتبال به بحث پرداختند که به نظر موضوع اصلی یعنی همان بررسی درخواست هیات رئیسه برای برکناری نبی و آیت الهی مطرح نشده بود و به جلسه عصر موکول شد. تنها موضوع مورد بررسی جلسه صبح دیروز گزارش مالی کفاشیان به هیات رئیسه در خصوص عدم شفافیت مسائل مالی یک سال اخیر بود اما همه منتظر جلسه عصر بودند تا متوجه شوند که کفاشیان زورش به هیات رئیسه می چربد و می تواند 2 تن از یاران قدیمی اش را در فدراسیون نگه دارد یا خیر.
این جلسه که از ساعت 17 دیروز آغاز شد، در نهایت ساعت 20 به پایان رسید و چهره همه اعضا بعد از بیرون آمدن از این جلسه خندان بود. به نظر همان اتفاق
پیش‌بینی شده، رخ داده بود و کفاشیان توانست رای اعضای هیات رئیسه یا به عبارتی بهتر همان 7 نفری که نامه برکناری نبی و آیت الهی را از دبیرکلی و مدیریت کمیته فنی امضا کرده بودند برگرداند و این 2 نفر را بار دیگر در فدراسیون در مقابل انتقادات حفظ کند که شاید به نوعی این موضوع تضمینی برای آینده خودش در فدراسیون باشد. غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات و عضو هیات رئیسه فدراسیون پس از پایان این نشست می گوید: «یک جلسه معمولی بود. درباره مسائل مختلف صحبت شد. در این نشست درباره برکناری نبی و آیت الهی مسائلی توضیح داده و مشکلات حل شد.»
همچنین فریده شجاعی، دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون نیز می گوید: «ساعات طولانی را در نشست گذراندیم. مواردی که باید بررسی می شد زیاد بود.
هیأت رئیسه خیلی وقت جلسه نداشت و موضوعات مختلف را بررسی کردیم. همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید و در مورد برکناری نبی و آیت الهی چیزی مصوب نشد.»


تعداد بازدید :  424