شماره ۴۱۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
بالوتلی گل زد و تبرئه شد اما
حاشیه همچنان باقی است

شهروند| نزدیک بود سوانزی برای دومین‌بار در سال‌های اخیر، لیورپول را از جام اتحادیه انگلیس بیرون بیندازد اما قرمزها با نامحتمل‌ترین ناجی ممکن از باخت گریختند؛ با ماریو بالوتلی که در 2 هفته اخیر علاوه بر خراب کردن موقعیت در یک قدمی دروازه خالی، حاشیه‌های زیادی را رقم زد.
بالوتلی پس از درگیری در تمرینات ابتدای فصل، دروازه لودگورتس را باز کرد و یکی از عوامل شروع توام با پیروزی قرمزهای آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا شد اما از آن به بعد فقط حاشیه بود و حاشیه. گل خراب کردن در فاصله دوقدمی دروازه در بازی دراماتیک مقابل کیو پی آر و هدر دادن بهترین فرصت ممکن کنار دروازه خالی‌ هال سیتی در آخرین ثانیه‌ها با تعرض به یک شهروند، بعد بازی با رئال‌مادرید پیوند خورد! ماریو مهاجم ليورپول سه‌‎شنبه هفته گذشته به يک زن به دليل اين‌که درحال عکس گرفتن با فراري‌اش بود، توهين کرده بود. با شکایت فرد مقابل بالوتلی تحت پیگرد قرار گرفت اما امروز از جانب اداره پلیس شهر منچستر بیانیه‌ای صادر شد مبنی بر این‌که بالوتلی به‌خاطر این اقدام، تحت تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد.
همچنین منظور بالوتلی از توییت کردن عبارت «سرانجام»، گل تساوی تیمش مقابل سوانزی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس بود. تیم او تا دقیقه 86 یک بر صفر از تیم ولزی عقب بود اما ماریو با زدن دومین گل دوران حرفه‌ای خود در لیورپول، زمینه‌ساز گل تساوی لاورن شد. البته بالوتلی به دلیل ضربه زدن به حریف در این بازی، باز هم روی جلد رفت!


تعداد بازدید :  429