شماره ۱۲۵۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

طرح فیفا برای رفع محدودیت تغییر ملیت بازیکنان| فیفا طرحی را برای تغییر قوانین بازی‌های ملی در دست بررسی دارد که به موجب آن ملی‌پوشان یک کشور با وجود انجام بازی رسمی برای آن کشور، با شروطی خاص مجوز تغییر ملیت کسب می‌کنند. طبق قوانین فعلی فیفا، یک بازیکن تنها در شرایطی می‌تواند تیم ملی‌اش را تغییر دهد که برای آن تیم حتی یک بازی رسمی هم انجام نداده باشد مگر این‌که مقصدش کشورهای تازه استقلال‌یافته مانند کوزوو باشد.
حبس به جرم استخدام «شَرخَر» مافیایی| دادگاهی در پالرمو اعلام کرده که فابریتزیو میکولی، مهاجم سابق تیم‌ملی ایتالیا از یکی از دوستان خود به نام مائورو لائوریچلا، خواسته که طلب 12هزار‌ یورویی او را از شریک مهاجم سابق یوونتوس وصول کند و لائوریچلا هم برای این کار به روش‌های خشونت‌آمیز متوسل شده و با وجود این موفق به گرفتن تنها 2‌هزار یورو از پول میکولی شده است. میکولی اما اکنون به‌عنوان کسی که لائوریچلا را به‌عنوان شَرخَر برای وصول طلبش به کار گمارده به دردسر افتاده و برای او سه‌ سال و نیم زندان در نظر گرفته شده است.
معرفی 3 نامزد نهایی پسر طلایی فوتبال اروپا| گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی که درخشش خیره‌کننده‌ای در این تیم داشته است، در کنار عثمان دمبله ستاره مصدوم بارسلونا و کیلیان ام‌باپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن و دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ ۳ نامزد نهایی جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا هستند.
دمبله از بارسلونا آشپز اسلامی خواست| روزنامه اسپورت کاتالونیا خبر داد که عثمان دمبله، مهاجم مسلمان بارسلونا از باشگاه اسپانیایی درخواست کرده تا در هتل اقامتش آشپزی استخدام کند تا به سبک اسلامی فعالیت داشته باشد تا او و خانواده‌اش مشکلی برای غذاهای غیراسلامی که در اروپا استفاده می‌شود، نداشته باشند.
محرومیت فدراسیون وزنه‌برداری 9 کشور| کشور چین، روسیه، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، اوکراین، ترکیه و مولداوی که به دلیل داشتن بیش از سه مورد دوپینگ در طول‌ سال حکم محرومیت یک ساله دریافت کرده‌اند، از روز گذشته به صورت رسمی دوران محرومیتشان با دستور فدراسیون جهانی وز‌نه‌برداری آغاز شد.


تعداد بازدید :  315