شماره ۱۲۵۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر
صفحه را ببند
تام‌ هنکس و چهل زن‌ هالیوودی

شهروند| «تام هنکس» از بازیگران معروف ‌هالیوود، درباره ماجرای فساد اخلاقی «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده نام‌آشنای سینمای آمریکا، معتقد است که او دیگر هیچ راه بازگشتی ندارد. «تام هنکس» گفته است: نام خانوادگی «واینستاین» تبدیل به یک اسم و فعل می‌شود. نام او تبدیل به لقبی می‌شود برای مرحله‌ای که پیش و پس آن با هم فرق دارند. هر کسی داستانی درباره جنبه‌های مختلف «کاناپه بازیگردانی» او دارد.
«تام هنکس» به «بی.بی.سی» گفت: خیلی ساده‌انگارانه است که بگوییم این اتفاق فقط در‌هالیوود می‌افتداین بازیگر سینما در ادامه گفت: هر جا که مردها در قدرت هستند، چنین آدم‌هایی که از لحاظ جنسی منحرف هستند، با زنان زیردستشان این‌طور برخورد می‌کنند.
«هنکس» با اشاره به این‌که آزار جنسی مسأله‌ای گسترده و همه‌گیر است، ادامه داد: من در یک اتاق این موضوع را با ۴۰ زن مورد بحث قرار دادم و‌درصد زن‌هایی که تجربه آزار جنسی از سوی آدم‌های منحرف بالادستشان داشتند، صد‌درصد بود. درستش این است که یک فاصله در گفت‌وگو با چنین زن‌هایی و موقع گوش‌دادن به آنها به وجود بیاید. شاید تمام مردها ازجمله خودم، باید ساکت بنشینیم و سعی نکنیم این مسأله را توضیح دهیم یا درباره‌اش نظر بدهیم. مسلما نباید از آن دفاع کنیم یا حتی آن را دنبال کنیم. چون تمام این زن‌ها، تمام آن ۴۰ زنی که در آن اتاق با آنها بودم، نیاز به شنیده شدن دارند. ما باید بفهمیم این مسأله چقدر گسترده و همه‌جانبه است.


تعداد بازدید :  273