شماره ۱۲۵۳ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

شاید دوربین‌ها را به ورزشگاه راه ندهند| در جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر شد در مجمع عمومی آذرماه موضوع حق پخش به‌طور ویژه مورد بررسی قرار بگیرد. با توجه به نامه باشگاه‌ها و سازمان لیگ و درخواست احقاق حقوق باشگاه‌ها و فوتبال کشور درخصوص حق پخش تلویزیونی از صداوسیما پیشنهادی مبنی بر ممانعت از ورود صداوسیما در بخش تولید محتوا مطرح شد که اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون ضمن موافقت کلی به سازمان لیگ و کمیته بازاریابی اعلام کرد، ظرف مهلت یک هفته و قبل از برگزاری «دربی» در این ارتباط تعیین تکلیف کنند. براین اساس مجمع عمومی عادی فدراسیون با موضوع بررسی ممانعت از حضور دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها اواخر آذرماه برگزار می‌شود.
صعودکننده‌ها به لیگ برتر زیاد نمی‌شوند| جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد تا بحث صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ برتر و دسته اول و نامه‌ای که توسط سازمان لیگ برتر تهیه شده بود، مورد بررسی قرار بگیرد. درنهایت مقرر شد که طبق مصوبه قبلی این سازمان اقدامات لازم انجام شود. برهمین اساس طبق مصوبه قبلی 2 تیم به لیگ برتر صعود و دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند و افزایش این تعداد تأیید نشد.
قائدی عذرخواهی کرد و برگشت| تمرین روز شنبه استقلالی‌ها با وزنه‌زدن و کارهای بدنی برگزار شد. در این تمرین مهدی قائدی که به دلیل کوبیدن پیراهن این تیم به زمین یک هفته به تمرینات تیم امید استقلال تبعید شده بود، حاضر شد و بعد از عذرخواهی از شفر و سایر بازیکنان به تمرین‌کردن مشغول شد.
گزینه مربیگری استقلال روی نیمکت شهرداری تبریز| سیروس دین محمدی بازیکن سابق استقلال و سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن تهران روز گذشته به ‌صورت رسمی سرمربی شهرداری تبریز شد. این درحالی است که او عضو کمیته فنی استقلال است و چندی پیش هم به‌عنوان گزینه اصلی دستیاری شفر سرمربی استقلال معرفی شد، اما او مورد قبول شفر واقع نشد و دین‌محمدی نتوانست دستیار شفر شود. مسئولان شهرداری تبریز امیدوارند با سرمربی جدیدشان از این شرایط بحرانی بیرون بیایند.
تغییر 3‌باره مالک باشگاه نفت| ماجرای مالکیت باشگاه نفت بعد از گذشت چند ماه و تغییر دو مالک هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد مالکیت این باشگاه از جهانیان و شرکت نفت طلاییه گرفته شود. خروجی آخرین جلسه تعیین تکلیف مالکیت باشگاه نفت حکایت از پایان دوران کوتاه مالکیت جهانیان و نفت طلاییه در این باشگاه دارد. درحال حاضر هیأت واگذاری و مجمع باشگاه نفت مسئولیت تمام کارهای مربوط به این باشگاه را دارند.


تعداد بازدید :  345