شماره ۱۲۹۸ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

 مرگ دوچرخه‌سوار مطرح بریتانیایی بر اثر سرطان| شارون لاوس، قهرمان دوچرخه‌سواری بریتانیا که جوایز افتخاری زیادی در این رشته دریافت کرده است، به دلیل ابتلا به سرطان جان خود را از دست داد. لاوس در ‌سال ۲۰۰۸ در تیم‌ هافوردز فعالیت داشت و در ‌سال ۲۰۱۰ به سرولوتست رفت. او در‌ سال ۲۰۱۶ به دلیل ابتلا به سرطان از دوچرخه‌سواری حرفه‌ای کناره‌گیری کرد. لاوس در ‌سال ۲۰۱۲ مقام دوچرخه‌سواری برتر زن بریتانیا را از آن خود کرد. او در ‌سال ۲۰۰۸ عضو تیم دوچرخه‌سواری المپیک بریتانیا بود.
ناواس و مورگان بهترین بازیکنان کونکاکاف| کنفدراسیون فوتبال آمریکای‌شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف)، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال‌مادرید را به‌عنوان بهترین بازیکن مرد فوتبال این منطقه در ‌سال 2017 معرفی کرد. همچنین الکس مورگان، مهاجم تیم‌ملی بانوان آمریکا هم که پیش از این در سال‌های 2013 و 2016 به‌عنوان بهترین فوتبالیست زن کونکاکاف معروف شده بود، برای سومین‌بار این عنوان را کسب کرد.
بارسلونا مذاکره با گریزمان را تأیید کرد| چند روز پیش خبری به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا منتشر شد مبنی بر این‌که گریزمان درحال صرف شام با ماریا بارتومئو رؤیت شده‌اند که هدف از این ضیافت شام، مذاکره طرفین برای انتقال 100‌میلیون یورویی این بازیکن فرانسوی به نوکمپ در تابستان‌ سال آینده بوده است.
8 جام زیدان در ۷۱۴ روز| رئال‌مادرید با قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها پرافتخارترین‌ سال خود را در ۱۱۵‌سال گذشته به ثبت رساند. سفیدپوشان توانستند در‌ سال ۲۰۱۷، 5 عنوان دیگر به افتخارات باشگاه ‌اضافه کنند. یکی از عاملان اصلی این اتفاق زین‌الدین زیدان است. زیدان در ۷۱۴ روزی که هدایت رئال‌مادرید را برعهده داشته است، 8 جام قهرمانی را (یک لالیگا، دو لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپرجام اروپا، دو جام‌جهانی باشگاه و یک سوپرجام ‌اسپانیا) به همراه تیم مادریدی بالای سر برد. یعنی زیدان هر سه‌ماه یک‌بار یک عنوان قهرمانی به دست آورده است.
سیتی به دنبال تمدید قرارداد با گواردیولا|گواردیولا در فصل اول حضورش در سیتی موفق به کسب جامی نشد اما فصل دوم را استثنایی آغاز کرده و درحال ‌حاضر صدرنشین لیگ برتر است. آنها 16 پیروزی پیاپی به دست آورده‌اند و 11 امتیاز با تیم دوم یعنی یونایتد فاصله دارند. سیتی همچنین یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم به حساب می‌آید. به همین ترتیب مسئولان این باشگاه در تلاش هستند باب مذاکرات با پپ گواردیولا برای تمدید قرارداد را باز کنند.


تعداد بازدید :  304