شماره ۱۲۹۸ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر
صفحه را ببند
آقای رئیس هم از صالحی‌امیری حمایت کرد!
خداحافظی هاشمی از کمیته ملی المپیک

شهروند|  تقریبا همه در ورزش ایران متوجه شده‌اند که رضا صالحی‌امیری به‌عنوان مدیر تحت حمایت دولت در انتخابات پیش‌روی کمیته ملی المپیک احتمالا به سمت ریاست این مجموعه خواهد رسید. منتهی در هفته‌های اخیر برخی شایعات حکایت از این مسأله داشت که کیومرث ‌هاشمی به هیچ‌عنوان قصد جدایی از کمیته المپیک را ندارد و می‌خواهد با ماندن در هیأت اجرایی یا دبیرکل‌شدن همچنان نقشی تاثیرگذار در کمیته ملی المپیک داشته باشد. منتهی اظهارات روز گذشته کیومرث ‌هاشمی به تمام این حرف و حدیث‌ها پایان داد.
هاشمی: برای هیچ پستی ثبت‌نام نمی‌کنم
رئیس کمیته المپیک دیروز در نشست خبری رسما تأکید کرد که برای هیچ پستی در انتخابات پیش‌رو ثبت‌نام نخواهد کرد. او در توضیح این تصمیم خود گفت: «فکر می‌کنم در این دوره مصلحت این است که در هیچ پستی نامزد نشوم. باید مصلحت ورزش را درنظر گرفت و به‌ نظر من صالحی‌امیری مدیر شایسته‌ای است که می‌تواند منشأ خدمت به ورزش ایران باشد. هدف ما از برگزاری نشست این است که به برخی ابهامات که البته پیش از این نیز پاسخ داده شده، جواب بدهیم. احساس ما این است که ورزش نیاز به وفاق دارد و ما نباید رفتارهای شخصی را بر منافع ملی ترجیح بدهیم.»
تأکید بر برگزاری انتخابات آزاد و سالم
هاشمی که دیروز رسما از مدیریت در کمیته المپیک خداحافظی کرد، در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره شایعات اخیر مطرح‌شده درباره حواشی انتخابات کمیته المپیک تأکید کرد: «ما به ‌دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و آزاد هستیم. درعین حال که هماهنگی با وزارت ورزش به لطف درایت مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش نیز در بالاترین سطح است. اگر منافع این است که مثلا من نباشم، باید این مسأله درک شود. همیشه در زمان انتخابات کمیته ملی المپیک تنش‌ها و صحبت‌هایی وجود داشته است و ما تلاش می‌کنیم این شرایط وجود نداشته باشد.»

 


تعداد بازدید :  353