شماره ۱۲۹۸ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

لغو بازی پرسپولیس و نفت آبادان| یک بازی دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی لغو شد. درحالی‌ که شایعات زیادی درباره لغو دیدارهای فوتبال به دلیل آلودگی هوا وجود داشت، «حسن کریمی» معاون عمرانی استانداری تهران این خبر را اعلام کرد: «دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، برگزار نمی‌شود.» این درحالی است که دیروز هم بازی دو تیم استقلال و ایرانجوان به دلیل آلودگی هوا لغو شده بود و هنوز همزمان برگزاری این دیدارها مشخص نیست.
صبور رئیس فدراسیون سه‌گانه شد|  محمدعلی صبور برای 4‌سال دیگر به‌عنوان رئیس فدراسیون سه‌گانه انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. بعد از انتخاب بازرس‌های رأی‌گیری، رقابت اصلی بین 7نفر برگزار شد. بابک امیری‌نژاد، مصطفی پورحسین، علی‌اکبر حسن پورحیدری، محرمعلی خداوردی، فرشاد دادفر، اکبر لطفی‌نسب و محمدعلی صبوری 7 کاندیدای نهایی بودند که درنهایت صبور با شکست‌دادن رقبای خود توانستند برای 4‌سال به‌عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شوند.
 شاگردان نکونام به نیمه‌نهایی رسیدند|  تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در دیداری از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران موفق شد گسترش فولاد را شکست دهد. خونه‌به‌خونه و گسترش فولاد در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه هفت‌تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند. خونه‌به‌خونه مقابل گسترش فولاد به پیروزی دو بر صفر رسید. با این حساب شاگردان جواد نکونام کاپیتان سابق استقلال و تیم‌ملی توانستند بین 4 تیم برتر جام‌حذفی فوتبال ایران قرار بگیرند.
دعوت خداداد به کمیته اخلاق|  یک عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از دعوت خداداد عزیزی به این کمیته خبر داد. سمامی عضو کمیته اخلاق درباره دعوت‌شدن خداداد به کمیته انضباطی گفته است: «خداداد عزیزی به خاطر اطلاعات مهم و مفیدی که می‌گوید، در موضوع جادوگری دارد، به کمیته اخلاق دعوت خواهد شد تا از اطلاعات ایشان در کمیته اخلاق استفاده شود. البته از فردوسی‌پور هم گزارش کامل برنامه ۹۰ با موضوع جادوگری را خواستیم ولی تاکنون به کمیته اخلاق ارایه نشده است. مبارزه با فساد با حرف و شعار نمی‌شود. اگر کسی دلسوز فوتبال و ورزش است، اطلاعات و اخباری که در اختیار دارد را ارایه دهد، بعد نتیجه را از ما پیگیری کند.»


تعداد بازدید :  355