شماره ۱۳۱۶ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي
صفحه را ببند
انصاری‌فرد در صدر جدول گلزنان لیگ یونان قرار گرفت
پیغام یونانی کریم به کی‌روش

شهروند|  مهاجم 27ساله و ملی‌پوش فوتبال ایران بهترین فصل فوتبالی خود را پشت‌سر می‌گذارد و امیدوار است جزو گزینه‌های اصلی کی‌روش برای خط حمله تیم‌ملی در جام‌جهانی 2018 باشد.
کریم،‌ زننده بهترین گل هفته
تیم المپیاکوس یونان یکشنبه‌شب درحالی‌ که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب اصلی خود و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت داشت، در نخستین مسابقه نیم‌فصل دوم برابر لاریسا به میدان رفت. درحالی ‌که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، المپیاکوس در نیمه دوم با 3 گل توانست حریفش را شکست دهد و بار دیگر به صدر جدول سوپرلیگ یونان برسد. گل دوم المپیاکوس توسط کریم انصاری‌فرد و روی یک حرکت عرضی به دست آمد تا این مهاجم ایرانی با وجود حاشیه‌هایی که در روزهای اخیر برایش به وجود آمده بود، نشان دهد همچنان تمرکزش روی فوتبال است. کریم به خاطر خبری مبنی بر ازدواجش با یک دختر آمریکایی- یونانی در روزهای اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ایرانی و یونانی تبدیل شده بود.
انصاری‌فرد آقای گل شد
کریم انصاری‌فرد با گلی که در نخستین بازی دور برگشت سوپرلیگ یونان به ثمر رساند، با 8 گل در صدر جدول گلزنان لیگ این کشور قرار گرفت. البته مهاجم ایرانی المپیاکوس رقبای نزدیک دیگری هم دارد و باید دید تا پایان فصل کدام‌یک می‌توانند عنوان آقای گلی را به دست بیاورند. به‌ هرحال این اتفاق در شرایطی برای انصاری‌فرد رخ داده که سرمربی المپیاکوس در ابتدای فصل اعتقادی به او نداشت و حتی از لیست 18نفره هم بارها دور ماند اما او در هفته‌های اخیر با تغییرات در کادرفنی تیمش به مهاجم اول المپیاکوس تبدیل شده است.
شانس بالای شماره 10 برای روسیه
مهاجم 27ساله اردبیلی که پله‌های ترقی را خیلی خوب و منطقی طی کرده، حالا در سوپرلیگ یونان روزهای خوبی را سپری می‌کند. شماره 10 تیم‌ملی فوتبال ایران که 57 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد، از نظر آمار گلزنی یکی از آماده‌ترین مهاجم ملی‌پوش در ‌سال جام‌جهانی محسوب می‌شود. البته کاوه رضایی نیز شرایط مشابهی با او در لیگ بلژیک دارد اما 2 مهاجم دیگر ایران یعنی سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد نتوانستند انتظارات را در مسابقات باشگاهی برآورده کنند. با این شرایط کریم انصاری‌فرد که از‌ سال 2009 پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را تجربه کرده و دومین جام‌جهانی خود را پشت‌سر می‌گذارد، از شانس بالایی برای بازی‌کردن در روسیه آن هم به صورت ثابت در ترکیب تیم‌ملی برخوردار است. باید دید کی‌روش چقدر به درخشش انصاری‌فرد در مسابقات باشگاهی بها می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  335