شماره ۱۳۱۶ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

کوتینیو همسایه مسی و سوارس شد| فیلیپه کوتینیو که با انتقالی پرسروصدا از لیورپول جدا و با قراردادی پنج‌ونیم‌ساله به ارزش 160‌میلیون پوند به بارسلونا پیوست، خانه‌ای لوکس در منطقه کاستی‌دفلس واقع در شهر بارسلونا خریداری کرده و همسایه لیونل مسی و لوئیس سوارس شده است. منطقه‌ای ساحلی و لوکس در بارسلونا که با اتومبیل 49 دقیقه تا ورزشگاه نوکمپ فاصله دارد.
شرط گریزمان برای پیوستن به منچستریونایتد|  ژوزه مورینیو علاقه زیادی به جذب آنتوان گریزمان در تابستان آینده دارد و باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت‌گرفتن این مهاجم فرانسوی 89‌میلیون پوند کنار گذاشته است. منچستریونایتد که در راه جذب این بازیکن 26ساله، بارسلونا را هم کنار خود می‌بیند، پیشنهاد دستمزد هفتگی 290‌هزار پوندی را به گریزمان داده، اما او درخواست 100‌هزار پوند دستمزد هفتگی را  بیشتر کرده است.
بولت برای حضور در دورتموند تست می‌دهد|  یوسین بولت، اسطوره دوومیدانی جهان بعد از مشخص‌شدن زمان تست‌دادنش در باشگاه بورسیادورتموند اعلام کرد که امیدوار است رویاهایش در رابطه با فعالیت در فوتبال حرفه‌ای تحقق یابد. بولت قرار است که ماه مارچ برای تست‌دادن به باشگاه بورسیادورتموند برود. این‌ درحالی است که بولت آرزو دارد در منچستر بازی کند.
زیدان بی‌اعصاب شد|  زین‌الدین زیدان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل سلتاویگو که باعث شد اختلاف با بارسلونا به ۱۶ امتیاز برسد، بار دیگر تأکید کرد تمایلی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ژانویه ندارد. زیدان گفته است: «درحال‌ حاضر بازیکن جدیدی نمی‌خواهم. تا آخر ژانویه ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد اما فعلا به بازیکن جدیدی نیاز ندارم، چون از ترکیب تیمم راضی هستم. من مسئول نتایج تیم هستم و باید مشکل را پیدا کنم. در این اواخر به آن خوبی که انتظار می‌رود، نتوانستیم بازی کنیم. شاید به اندازه کافی اعتمادبه‌نفس نداریم. نمی‌توانیم هرهفته درباره فاصله با بارسلونا صحبت کنیم».

 


تعداد بازدید :  280