شماره ۱۳۱۶ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

دیدار دوستانه ایران- لیبی قطعی شد| پیش از این اعلام شده بود که تیم‌ملی فوتبال در تاریخ 29 اسفند در کمپ تیم‌های ملی بازی‌های دوستانه‌ای پشت درهای بسته با لیبی خواهد داشت اما تاریخ دقیق برگزاری این بازی 27 اسفند است و مسابقه همچنان پشت درهای بسته برگزار می‌شود. همچنین تیم‌ملی در تاریخ 7 فروردین 97 در یکی از شهرهای اروپایی با الجزایر بازی می‌کند. فدراسیون در تلاش است در تاریخ 3 فروردین یک بازی تدارکاتی دیگر برای تیم‌ملی فراهم کند. همچنین از قبل فدراسیون اعلام کرده بود در تاریخ 12 خرداد 97 به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه در تهران است که هنوز برگزاری این بازی قطعی نشده است.
نخستین تصمیمات رئیس جدید فدراسیون والیبال|  احمد ضیایی، رئیس جدید فدراسیون والیبال در احکامی جداگانه دکتر محمود افشاردوست و مهدی اسلامی را به ترتیب به‌عنوان دبیرکل و سرپرست خزانه‌داری فدراسیون والیبال در سمت‌های خودشان ابقا کرد. حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر حضور یا عدم حضور افشاردوست به‌عنوان دبیر وجود داشت اما دیروز ضیایی به تمام این حرفا پایان داد و نخستین تصمیم جدی خود را گرفت. هفته گذشته ضیایی بعد از 11‌سال ریاست محمدرضا داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال رسید و حالا یک به یک اعضای فدراسیون خود را می‌چیند.
محرومیت‌های سنگین برای بسکتبالی‌ها|  روز یکشنبه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درباره اتفاقات دیدار پتروشیمی بندرامام و مهرام تشکیل جلسه داد و آرای خود را صادر کرد. براین اساس مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام به ‌علت توهین و اهانت به داوران، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شد. همچنین این تیم به انجام 3 مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان محکوم شد. مهدی رحمتی، بازیکن شکلی تهران نیز به دلیل اهانت به داوران به دوجلسه محرومیت محکوم شد. کرم احمدیان بازیکن تیم هیأت بسکتبال کرمانشاه هم 3 جلسه محروم شد.
رضایت کی‌روش از نخستین ریکاوری تیم‌ملی|  كارلوس كى‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود از آغاز برنامه ويژه آماده‌سازى براى بازيكنان داخلى تیم‌ملی فوتبال خبر داد. کی‌روش در پست خود نوشته است: «آغاز برنامه ويژه آماده‌سازى براى بازيكنان داخلى تیم‌ملی فوتبال، کار خوب برای روسیه 2018، همه برای تیم ملی!»


تعداد بازدید :  241