شماره ۱۳۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

اندی ماری عمل جراحی لگن انجام داد| اندی ماری قهرمان سه دوره مسابقه‌های گرند اسلم هفته گذشته از مسابقه‌های اپن استرالیا کناره‌گیری کرد. اندی ماری به دلیل آسیب‌دیدگی ناحیه لگن 6ماه است که از مسابقه‌های تنیس دور است. او آخرین‌بار در مسابقه‌های ویمبلدون شرکت کرد. ماری ۳۰ساله قصد دارد بعد از عمل جراحی لگن از ماه مارس دوباره مسابقه دهد.
ستاره رئال و پرداخت جریمه برای رهایی از زندان| چند ماه پیش بود که اعلام شد لوکا مودریچ با اتهام فرار مالیاتی از سوی دادستانی مادرید مواجه شده است. مودریچ متهم شده بود که در سال‌های 2013 و 2014 بخشی از درآمد خود از حق پخش تصویری را به اداره مالیات اسپانیا گزارش نداده است. مودریچ در دادگاه کاملا منکر این قضیه شد و اتهامات واردشده به خود را نادرست خواند؛ ولی چند ماه بعد تغییر عقیده داد و برای این‌که مرتکب هیچ ریسکی نشود، با دادستانی به توافق رسید و با پرداخت جریمه، از خطر زندان‌رفتن فرار کرد. طبق ادعای ال‌موندو، او یک‌میلیون یورو پرداخت کرد تا پرونده‌اش بسته شود.
حضور ایکاردی در تست پزشکی رئال مادرید| مائور ایکاردی در هفته‌های اخیر بحث پیوستنش به رئال‌مادرید مطرح بوده است. سایت «دیاریو گل» مدعی شد که رئال‌مادرید در همین پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی فرآیند انتقال ایکاردی به سانتیاگوبرنابئو را تکمیل خواهد کرد. براساس این گزارش، ایکاردی به‌طور محرمانه تست‌های پزشکی رئال‌مادرید را پشت‌‌سر گذاشته است.
درخواست روسیه از فیفا برای افزایش قیمت بلیت‌های جام‌جهانی| کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه به ریاست الکساندر سوروخین درخواستی را به فیفا جهت افزایش تعداد بلیت‌های ارزان‌قیمت برای اتباع این کشور جهت تماشای دیدارهای مختلف این رقابت‌ها ارسال کرده است. هم‌اکنون ارزان‌ترین بلیت نوع چهارم برای دیدارهای مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 روسیه معادل 1280 روبل (در حدود 93‌هزار تومان) برای اتباع روسیه است. فیفا در مجموع 350‌هزار بلیت‌های نوع چهارم را برای فروش به هواداران روسی در نظر گرفته است که تاکنون 200‌هزار عدد از آنها به فروش رفت. در این میان کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه با توجه به درخواست رسمی‌اش از فیفا امیدوار است 80 تا 100‌هزار بلیت جدید به میزان بلیت‌های نوع چهارم برای هواداران فوتبال این کشور اضافه شود.


تعداد بازدید :  278