شماره ۱۳۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
سینمای جهان

ورایتی می‌نویسد وین دیزل ستاره فیلم سریع و خشمگین به یک فرنچایز اکشن دیگر ملحق می‌شود. این بازیگر درحال مذاکره است تا به فیلم علمی- ‌تخیلی بلادشات بپیوندد که بر پایه یک شخصیت کمیک‌بوکی ساخته می‌شود. شخصیت بلادشات که نخستین‌بار در‌ سال ۱۹۹۲ معرفی شد، سربازی است که در آستانه مرگ قرار دارد اما قدرت ترمیم بالا و تغییر شکل پیدا می‌کند که به خاطر نانوماشین‌هایی است که در جریان خونش حرکت می‌کنند.

گری اولدمن که در مراسم گلدن گلوب به‌عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد؛ لحظه به زانو درآمدن ‌هالیوود به سبب اتهامات مربوط به رسوایی‌های جنسی را لحظه‌ای انقلابی خواند و تأکید کرد؛ از چند دهه پیش تصمیم به قطع ارتباط و همکاری با‌ هاروی واینستین غول بدنام سینما و رسانه گرفت. ورایتی از قول اولدمن می‌نویسد. از همان نخستین ملاقاتمان در‌ سال 92 حس بدی بهم منتقل کرد و گفتم بیا هیچ‌وقت با این یارو کار نکنیم و هرگز هم همکاری نکردم.

گیرمو دل تورو برنده جایزه کارگردانی گلدن گلوب؛ اعلام کرد به‌رغم این‌که به انواع هیولاها علاقه‌مند است، اما قصد ندارد درباره دونالد ترامپ فیلم بسازد. ساخته جدید دل تورو که شکل آب نام دارد، عشق یک زن نظافتچی با مردی دوزیست را روایت می‌کند. دل تورو گفت: مهمترین نکته در ارتباط با افسانه‌ها این است که آنها برای بیان مسائلی خلق شدند که نمی‌توان به راحتی بیانشان کرد.

 


تعداد بازدید :  347