شماره ۱۳۱۷ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌


سنگ تمام قطری‌ها برای بازیکن هلندی| روز گذشته تیتر یک اکثر رسانه‌های ورزشی قطر، مراسمی است که باشگاه الغرافه به خاطر جذب ‌هافبک هلندی برگزار کرد. در این مراسم تمام مسئولان باشگاه الغرافه حضور داشتند. مهدی طارمی مهاجم جدید باشگاه هم در مراسم حضور داشت و البته خیلی ساکت و بی‌صدا در گوشه‌ای نشسته بود.
محرومیت 2 جلسه‌ای گل‌گهر برای جادوگری| داستان‌های عجیبی که در دیدار دو تیم گل‌گهر و خونه‌به‌خونه در سیرجان و در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ یک رخ داد، پرداختن به ماجرای جادوگری در فوتبال ایران بود و برای هفته‌ها بحث اصلی محافل فوتبالی بود. در همین راستا و پس از محرومیت‌هایی که پیشتر از طریق رسانه‌ها درخصوص این بازی اعلام شده بود، کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال ایران تیم گل‌گهر سیرجان را از دو بازی خانگی در شروع نیم‌فصل دوم بازی‌های لیگ یک محروم کرده و بر این اساس شاگردان وینکو بگوویچ در دو بازی پیش‌رو برابر نساجی مازندران و مس کرمان در بندرعباس میزبان حریفان خود خواهند شد.
درگذشت قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان| علی یوسفی کیا دارنده مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شب گذشته بر اثر گازگرفتگی در تهران درگذشت. یوسفی‌کیا اهل شهرستان گتوند استان خوزستان است که درحال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی در تهران بود. یوسفی‌کیا در سال 1388 عنوان سوم کشتی فرنگی نوجوانان آسیا را کسب کرده بود.
زمان برگزاری مراحل نهایی لیگ بسکتبال| براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر از روز جمعه 29 دی‌ماه تا دوشنبه 9 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین مرحله نهایی از روز جمعه 13 تا دوشنبه 23 بهمن انجام خواهد شد. در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات درصورتی که بازی‌ها به دور چهارم و پنجم کشیده نشود، زمان بازی‌ها به دلیل اردوهای تیم‌ملی متغیر خواهد بود.

 


تعداد بازدید :  273