شماره ۱۳۱۸ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
هفته‌نامه

اتفاق هفته
مهدی طارمی در آستانه پایان محرومیتش ترجیح داد به جای این‌که در پرسپولیس بماند و در روزهای سختی که پیش روی این تیم قرار دارد، به برانکو کمک کند، راهی حاشیه خلیج‌فارس شد. طارمی درحالی‌که پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را نپذیرفت با باشگاه الغرافه وارد مذاکره شد و خیلی زود با سران این باشگاه به توافق رسید. او در هفته اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد و روز آخر حضورش در ایران هم ترجیح داد با همبازیانش رو در رو نشود و تنها به خداحافظی تلفنی با آنها اکتفا کرد. جدایی طارمی موضع تند باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت.

چهره هفته
مسعود شجاعی بعد از این‌که توانست از تیم متوسط پانیونیوس به صدرنشین لیگ یونان برود، سکوتش را هم درباره اتفاقی که منجر به حذف او از تیم‌ملی فوتبال ایران شد، شکست. شجاعی که ترجیح داد به جای صحبت با رسانه‌های داخلی، با روزنامه‌ای اسپانیایی گفت‌وگو کند، رسما اعلام کرد به دلیل فشار باشگاه پانیونیوس مجبور به بازی مقابل تیم مکابی رژیم صهیونیستی شده و اگر در آن دیدار به میدان نمی‌رفت، باشگاه یونانی می‌توانست با شکایت از او موجبات محرومیتش را فراهم کند. او در این مصاحبه خواستار بازگشت به تیم‌ملی ایران شده بود.

لایک هفته
در روزهایی که باشگاه پرسپولیس تحت‌تأثیر جدایی ناگهانی مهدی طارمی قرار داشت و مسئولان این باشگاه به دنبال جلب‌ رضایت او برای تمدید قرارداد بودند، کریم باقری و چند تن از بازیکنان این تیم کار مهمی انجام دادند. در هفته گذشته کریم باقری به همراه سیدجلال حسینی، محمد خاکپور، رضا شاهرودی، محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده در مرکز انتقال خون خیابان وصال حاضر شدند و خون خود را اهدا کردند تا کار پسندیده‌ای انجام دهند.

طنز هفته
سیدحسین حسینی بعد از این‌که توانست رکورد متوالی گل‌نخوردن در لیگ برتر را از بیرانوند بگیرد و به خود اختصاص دهد، نام و آوازه ویژه‌ای در فوتبال ایران پیدا کرد. درخشش حسینی درون دروازه استقلال باعث شد عادل فردوسی‌پور او را به‌عنوان میهمان برنامه 90 در هفته اخیر انتخاب کند. حسینی در ابتدا به فردوسی‌پور جواب مثبت داد، اما درحالی‌که چند ساعت به آغاز برنامه 90 مانده بود، او اعلام کرد از حضور در این برنامه پشیمان شده است. شایعه شد حسینی به دلیل این‌که میهمانان برنامه 90 بعد از حضور کنار فردوسی‌پور دیگر نتوانستند به درخشش خود ادامه دهند، از رفتن به استودیوی این برنامه پشیمان شده که این موضوع با واکنش تند و البته طنز فردوسی‌پور همراه شد.


تعداد بازدید :  415