شماره ۱۳۱۸ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

بایرن مونیخ مصمم به تمدید قرارداد‌ هاینکس| یوپ‌هاینکس پیش از این تأکید کرده تنها تا پایان فصل جاری روی نیمکت بایرن‌مونیخ خواهد بود، اما ظاهراً این باشگاه آلمانی تمایل زیادی دارد تا ‌هاینکس که در‌ سال 2013 باواریایی‌ها را به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا رساند، به همکاری‌اش با این تیم ادامه بدهد. درحالی‌که صحبت از مربیانی همچون نیکو کواچ، رالف‌هازن‌هوتل، توماس توخل و یولیان ناگلسمان برای جانشینی‌ هاینکس است، برنامه باشگاه بایرن‌مونیخ تمدید حداقل یک‌ساله قرارداد سرمربی 72 ساله‌اش است.
سفر بدون ویزای هواداران فوتبال به روسیه| دولت روسیه به ریاست ولادیمیر پوتین لایحه‌ای را به دوما ارایه داد که شامل یک بازه زمانی مشخص سفر هواداران فوتبال از سراسر جهان به روسیه جهت تماشای دیدارهای جام‌جهانی 2018 خواهد بود. براساس لایحه ارایه شده از سوی دولت روسیه امکان سفر هواداران فوتبال به جمهوری‌های مختلف این کشور بدون ویزا و تنها با ارایه کارت هویتی معتبر فراهم می‌شود. این بازه زمانی از 10روز پیش از آغاز رسمی جام‌جهانی 2018 روسیه تا روز پایانی رقابت‌ها خواهد بود. همچنین هواداران فوتبال از سراسر جهان در صورت ورود بدون ویزا به روسیه باید بلیت تماشای دیدارهای جام‌جهانی 2018 را به همراه داشته باشند.
مانچینی، گزینه هدایت تیم‌ملی استرالیا| روبرتو مانچینی، سرمربی 53 ساله و ایتالیایی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه یکی از نامزدهای اصلی هدایت تیم‌ملی فوتبال استرالیا در جام‌جهانی 2018 روسیه است. مانچینی تمایل به مربیگری در عرصه ملی دارد. علاوه بر روبرتو مانچینی نامزد بعدی هدایت تیم‌ملی فوتبال استرالیا مارسلو بیلسای آرژانتینی است.
توافق نهایی توران با باشاک‌شهیر| آردا توران و گوکسل گوموشداق، رئیس باشگاه استانبول باشاک‌شِهیر در شهر بارسلونا ملاقاتی با یکدیگر داشته‌اند تا بر سر انتقال این بازیکن به صدرنشین کنونی سوپرلیگ ترکیه تبادل‌نظر و مذاکره‌ کنند. احمد بولوت، مدیر برنامه‌های‌ هافبک ترکیه‌ای بارسلونا در این خصوص گفت: در مورد انتقال آردا توران به باشاک‌شهیر به توافق رسیدیم.


تعداد بازدید :  394