شماره ۱۳۱۸ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

نکونام استعفا کرد و به تهران بازگشت| جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل دو روز پس از شکست مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا کرد. نکونام چند هفته‌ قبل هم از هدایت خونه‌به‌خونه استعفا کرده بود، اما پس از صحبت با مالک این باشگاه به کارش ادامه‌ داد. دلیل استعفای نکونام مشکلات مالی و حواشی‌ای بوده که در چند وقت اخیر در مورد خونه‌به‌خونه وجود داشته است. نکونام به همراه تمام کادر فنی خونه‌به‌خونه، بابل را به مقصد تهران ترک کردند. با وجود این، تمرین ساعت 11 خونه‌به‌خونه بدون حضور مربی درحال برگزاری است.
فدراسیون‌ جهانی ریاست دادگر را پذیرفت| فدراسیون جهانی تیراندازی نام علی دادگر را به‌عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی ایران پذیرفت. تا مدت‌ها قبل فدراسیون جهانی سید مهدی‌ هاشمی را به‌عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی می‌شناخت و با ارسال نامه به ایران درخواست تعیین تکلیف در این فدراسیون را داشت. کمیته ملی المپیک ایران نیز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی تیراندازی، دادگر را رئیس فدراسیون اعلام کرد و درحال حاضر نیز در سایت فدراسیون جهانی از علی دادگر به‌عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی ایران نام برده است.
جشن قهرمانی مس‌ سونگون در حضور وزیر ورزش| هفته بیست‌وششم و پایانی لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری ۷دیدار به پایان رسید که تیم مس سونگون ورزقان که هفته گذشته قهرمانی خودش را مسجل کرده بود در آخرین بازی با  ۴ گل بر تیم شهروند ساری غلبه و کاپ قهرمانی‌اش را از دست وزیر ورزش دریافت کرد. شاگردان وحید شمسایی در تیم تأسیسات دریایی هم بر فرش‌آراء غلبه کردند و با ۵۹ امتیاز نایب‌قهرمان لیگ لقب گرفتند. تیم‌های پارسیان شهر قدس و هیأت فوتبال قم نیز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
فغانی کمک پشت دروازه شد| مسابقات زیر ۲۳‌سال قهرمانی آسیا در کشور چین برگزار می‌شود و تیم داوری کشورمان هم به‌عنوان یکی از تیم‌های داوری حاضر در این مسابقات در این کشور حضور دارد. چینش داوران حاضر در این رقابت‌ها به‌گونه‌ای است که داوران جوان در مراحل گروهی قضاوت می‌کنند و داوران باتجربه در مراحل بعدی مسابقات وارد قضاوت این رقابت‌ها می‌شوند و به همین دلیل علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری در این رقابت‌ها فعلا قضاوت نکرده‌اند. البته محمدرضا منصوری در بازی تیم‌های ژاپن و فلسطین داور چهارم این بازی خواهد بود. همچنین رضا سخندان به‌عنوان داور چهارم دیدار استرالیا و سوریه حضور خواهد داشت و علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان روز جمعه به‌عنوان کمک پشت دروازه فعالیت خواهد کرد.

 


تعداد بازدید :  450