شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
سینمای جهان

نشریه ددلاین اعلام کرد که لئوناردو دی‌کاپریو در جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو بازی می‌کند. این فیلم که درباره تابستان 1969 و قتل‌های چارلز منسون است، نهمین فیلم تارانتینو و دومین همکاری او با دی‌کاپریو پس از فیلم «جانگوی آزاد شده» خواهد بود. همچنین نخستین ایفای نقش دی‌کاپریو بعد از جایزه اسکاری است که برای بازی در فیلم از گور برگشته به کارگردانی الخاندرو گونزالز ایناریتو پس از چهاربار نامزدشدن ناکام گرفت.
ورایتی می‌نویسد که انجمن منتقدان فیلم و تلویزیون آمریکا اسامی برندگان بیست‌وسومین دوره خود را اعلام کرد. در این دوره شکل آب که بیشترین نامزدی را کسب کرده بود، موفق به کسب چهار جایزه شد که شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای گی یرمو دل تورو بود. تاریک‌ترین ساعت، من، تونیا، سه بیلبورد بیرون ابینگ میزوری، برو بیرون، زن شگفت‌انگیز، مریض بزرگ و مرا با نامت صدا کن نیز دیگر فیلم‌هایی بودند که جوایزی را به خود اختصاص دادند.
تایم می‌نویسد که بعد از گرتا گرویک و میرا سوروینو؛ دیوید کرام‌هولتس بازیگر چرخ شگفتی نیز از همکاری با وودی آلن در این فیلم بشدت ابراز پشیمانی کرد. از سوی دیگر، ربکا‌هال نیز گفت: دیگر برای این کارگردان بازی نمی‌کند. این شرایط بعد از انتشار نامه‌ای از دیل فارو دخترخوانده آلن در لس‌آنجلس تایمز ایجاد شد که از سوء‌استفاده این کارگردان از خودش گفته بود و در ادامه کیت وینسلت، بلیک لایولی و گرتا گرویگ را برای همکاری با آلن سرزنش کرده بود.
مایکل داگلاس در اقدامی عجیب پیشاپیش هرگونه ادعای آزار و سوءاستفاده جنسی علیه خود را رد کرد. این بازیگر که مدعی است نشریه‌ هالیوود ریپورتر در پی انتشار گزارشی برای متهم‌کردن او به آزار و اذیت جنسی است؛ پیش از انتشار این گزارش اعلام کرد تمام ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش جعلی است. به گفته داگلاس زنی که او را متهم کرده، سه دهه پیش در کمپانی او کار می‌کرد و به دلیل عملکرد نامناسب کنار گذاشته شده است.
ای‌آنلاین نوشت: با گذشت ۲۰‌سال از ساخت اقتباس سینمایی رمان مخمصه به قلم ژوزف هلر، جورج کلونی اعلام کرده این اثر مشهور را در قالب مینی‌سریال بازسازی می‌کند و پخش آن را به شبکه آنلاین هولو سپرده است. گرند هسلُف که کمپانی اسموک‌هاوس را به همراه جورج کلونی راه‌اندازی کرده، در ساخت این سریال اقتباسی هم با او همکاری می‌کند. گفتنی است که نخستین اقتباس از این کتاب را مایک نیکولاس در ‌سال ۱۹۷۰ کارگردانی کرده است.


تعداد بازدید :  346