شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
ویترین ایران

آتا در صدر تأخیر پروازی
مهر| در آذر امسال تعداد ۶۲۹۵ پرواز توسط ۱۵ شرکت هواپیمایی در مهرآباد انجام شد که ۳۵۹۹ پرواز با تأخیر انجام شد و آتا با تأخیر در انجام ۷۲‌درصد پروازهای خود، رتبه اول تأخیرات پروازی این ماه را اخذ کرد. در ماه مذکور تعداد 6295 پرواز توسط این 15 شرکت هواپیمایی انجام شد که 3599 پرواز با تأخیر انجام شد. 58‌درصد پروازهای شرکت هواپیمایی تابان و 59‌درصد پروازهای آسمان هم در این مدت معادل با تأخیر انجام شد.

مختومه شدن پرونده‌های قبل از‌
سال 95 دیوان عدالت اداری
شهروند| بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری از شعب بدوی و تجدیدنظر و شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری خواست پرونده‌های قبل از ‌سال 95 را تا پایان امسال مختومه کنند. به گفته او، درحال حاضر شعب بدوی دیوان عدالت اداری، به‌طور میانگین ماهانه 200 پرونده و شعب تجدیدنظر هر ماه 300 پرونده را مورد رسیدگی و صدور رأی قرار می‌دهند.

تخصیص۱.۵‌میلیون لیتر سوخت
به بازارچه‌های مرزی
مهر| محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روزانه ۱.۵‌میلیون لیتر سوخت به بازارچه‌های مرزی اختصاص می‌یابد که البته معمولا میزان فروش کمتر از این رقم است.

ایران قطب صنعت ترانسفورماتور خاورمیانه
«ایران به قطب اصلی تولید ترانسفورماتور‌های مختلف صنعت برق در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.» ارسلان فتحی‌پور، رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: ترانسفورماتور توربين بادي ساخت داخل که پیش از این محققان جوان کشورمان موفق به طراحی آن شده بودند، به تولید انبوه رسید و صادرات آن به کشورهای مختلف نیز آغاز شد. تا پیش از این ترانسفورماتورهای ویژه نیروگاه‌های بادی از خارج وارد می‌شد و برای واردات این ترانس‌ها سالانه بیش از 50‌میلیون دلار هزینه می‌شد و حالا با تولید انبوه جمهوری اسلامی ایران جزو کشورهای صادرکننده این ترانس‌ها قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  222