شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
حسینی: ندیدید بینی‌ام کج شده بود؟!
ابهام‌های یک رکورد

شهروند| پنج دقیقه‌ای که دروازه‌بان استقلال رکورد متوالی گل نخوردن در لیگ برتر را شکست، با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شده است. به همین دلیل حسینی جوان تلاش کرده با انتشار عکسی از مصدومیت خود به شایعات درباره نمایشی بودن آسیب‌دیدگی‌اش پایان دهد.
رکورد جنجالی
ماجرای مصدومیت جنجالی حسین حسینی از یک ضربه ایستگاهی شروع شد. حسینی فقط 57 دقیقه تا شکستن رکورد متوالی گل نخوردن در لیگ برتر فاصله داشت تا این رکورد را به نام خودش ثبت کند. حسینی که قطعا با انگیزه این اتفاق بزرگ دیروز درون دروازه استقلال قرار داشت، نزدیک بود درحالی‌که فقط 5 دقیقه تا شکستن رکورد بهرام مودت مانده بود، دروازه‌اش باز شود. مهدی ترابی روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که ضربه تماشایی او بعد از برخورد به صورت حسینی و تیر دروازه به بیرون رفت. درحالی‌که بازیکنان سایپا منتظر بودند تا ضربه کرنر را بزنند، دروازه‌بان استقلال روی زمین افتاد. در حالی که بازیکنان سایپا می‌خواستند خیلی سریع بازی را شروع کنند و ضربه کرنر را بزنند، برخورد توپ به صورت دروازه‌بان استقلال باعث مصدومیت او شد. با ورود کادر پزشکی استقلال به زمین، درمان حسینی نزدیک به 6 دقیقه طول کشید تا بازی به دقیقه 57 رسید و رکورد گل نخوردن در لیگ برتر توسط دروازه‌بان استقلال شکسته شد. مصدومیت حسینی در فاصله 5 دقیقه تا شکسته شدن این رکورد باعث شده برخی این اتفاق مهم را زیر سوال ببرند.
مدرک حسینی برای نشان دادن مصدومیت
شایعات مطرح شده در فضای مجازی حکایت از این دارد که حسینی برای ثبت این رکورد تاریخی حاضر نشد از زمین بلند شود و روی زمین افتاد تا پنج دقیقه هم سپری و سند تاریخی کلین‌شیت‌های متوالی به نام او ثبت شود. به همین دلیل حسینی روز گذشته عکسی از بینی شکسته‌اش را منتشر کرد تا ثابت کند واقعا مصدوم شده و برای شکستن رکورد، وقت بازی را تلف نکرده است. تصویری که حسینی از خود منتشر کرده شکستگی بینی او را نشان می‌دهد و دروازه‌بان استقلال قرار است از این ناحیه عکس بگیرد تا مراحل درمانی خود را آغاز کند. با این اوصاف، اتهام وقت‌کشی به حسینی پایه و اساس درستی ندارد و قطعا او هم ترجیح می‌داد که رکوردشکنی‌اش در جریان بازی ثبت شود که تاریخی‌تر و زیباتر باشد نه در چنین موقعیتی که باعث ایجاد شک و شبهه در ذهن اهالی فوتبال شود. حسینی بعد از بازی نیز در اینستاگرام خود خطاب به معترضان نوشته بود: «ندیدید بینی‌ام کج شده بود؟»


تعداد بازدید :  180