شماره ۱۳۲۰ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

اطلاعیه فدراسیون درباره بلیت‌های جام‌جهانی| فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت‌های جام‌جهانی اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است: «روزهایی که برای فروش بلیت‌های جام‌جهانی در نظر گرفته شده بود، به سرعت درحال سپری شدن است و تا پایان همین هفته فرصت باقی مانده تا علاقه‌مندان پرشور فوتبال، از راهی معتبر و بی‌دردسر نسبت به خرید بلیت‌های جام‌جهانی اقدام کنند. 5 روز دیگر به پایان زمان اعلام‌شده، فرصت باقی مانده و پس از آن دیگر هیچ امکانی برای فدراسیون فوتبال وجود نخواهد داشت تا بلیت‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد، چون فدراسیون فوتبال ایران مجبور است تمامی بلیت‌های باقیمانده خود را به فیفا بازگرداند تا از طریق سایت خود به فروش برساند.»
گزینه‌های کی‌روش برای بازی دوستانه عیدانه| سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال کشورمان چند تیم ازجمله ایتالیا را برای انجام بازی دوستانه در فروردین ماه 97 پیشنهاد داد. براساس اعلام حساب رسمی تیم‌ملی فوتبال ایران در یکی از شبکه‌های اجتماعی، کارلوس کی‌روش برای بازی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران در تاریخ 3 فروردین 1397، تیم‌های بلغارستان، رومانی، بوسنی، مجارستان و ایتالیا را پیشنهاد داده است.
فینال کشتی پهلوانی زیر سایه ضعف داوری| فینال به اضافه 100کیلوگرم کشتی پهلوانی روز گذشته در مشهد بین جابر صادق‌زاده و احمد میرزاپور برگزار شد که درنهایت صادق‌زاده با شکست حریف خود برای چهارمین مرتبه بازوبند پهلوانی را تصاحب کرد. این مسابقه با اعتراض‌هایی همراه بود که پس از نامه رسمی هیأت کشتی خراسان رضوی، فدراسیون در جلسه‌ای ویژه مشکلات را بررسی کرد و رأی داد. در اطلاعیه فدراسیون کشتی آمده است: «کشتی‌گیر دوبنده قرمز (جابر صادق‌زاده) زودتر از سوت آغاز مسابقه، اقدام به زیرگیری کرد که می‌بایست از سوی داور وسط، کشتی متوقف و دوباره در شرایط قانونی آغاز می‌شد و اشتباه داور وسط و تعجیل در اعلام آغاز مسابقه، قبل از استقرار کامل دو کشتی‌گیر در وسط تشک مطابق ضوابط جاری و همچنین اشتباه کادر فنی کشتی‌گیر دوبنده آبی (احمد میرزاپور) و تأخیر در اعلام چلنج (بیش از 5 ثانیه مطابق ضوابط) برای اعتراض به اقدام کشتی‌گیر دوبنده قرمز به زیرگیری پیش از سوت داور از دیگر اشتباهات دیدار فینال بود.»


تعداد بازدید :  294