شماره ۱۳۲۱ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

فوتسالیست‌های بلاروس به رختکن نرفتند|  تیم‌ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم‌ملی بلاروس رفت. در این مسابقه تیم بلاروس به دلیل امکانات ضعیف ورزشگاه و کیفیت پایین رختکن در بین دو نیمه در زمین به استراحت پرداخت و به رختکن نرفت. این درحالی است که پیش از این نیز، سالن هندبال از سوی سایر تیم‌های خارجی مورد انتقاد قرار گرفته بود اما فدراسیون فوتبال باز هم ترجیح داد تیم‌ملی در این سالن به میدان برود.
الکساندر نوری، گزینه جدید تراکتورسازی|  جلسه هیأت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی برای تعیین تکلیف سرمربی این باشگاه روز گذشته در تبریز با حضور همه اعضا برگزار شد. در این جلسه اعضای هیأت‌مدیره باشگاه موافقت خود را با جدایی یحیی گل‌محمدی اعلام کردند و قرار بر این شد که مدیرعامل باشگاه با گرفتن اختیار تام از هیأت‌مدیره با این مربی به توافق برسد. برای انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی نیز بحث و تبادل‌نظر انجام شد که با موافقت هیأت‌مدیره مصطفی دنیزلی به‌عنوان گزینه اول سرخ‌پوشان انتخاب و معرفی شد اما با وجود شایعات به وجود آمده، گزینه دوم تراکتوری‌ها الکساندر نوری است. سرمربی ایرانی- آلمانی سابق وردربرمن که چندی قبل از هدایت تیم آلمانی کنار رفت، گزینه آلترناتیو مصطفی دنیزلی از سوی هیأت‌مدیره معرفی شد.
دوپینگ سازمان‌یافته بازیکنان روسیه|  کمتر از 6ماه تا شروع جام‌جهانی روسیه مانده اما سایه دوپینگ روی سر میزبان جام‌جهانی سنگینی می‌کند. دیلی‌میل ادعا کرد که روسیه در برنامه‌ریزی گسترده‌ای در نظر دارد به بازیکنانش مواد دوپینگ بدهد و برای جلوگیری از محرومیت، نمونه آزمایش ادرار آنها را تغییر دهد تا کسی نتواند دوپینگ بازیکنان این تیم را ثابت کند. منبع این خبر گریگوری رودچنکوف، مدیر مرکز کنترل دوپینگ سابق مسکوست که درحال حاضر به‌عنوان شاهد در آمریکا مورد مراقبت ویژه نیروهای پلیس قرار دارد، چراکه این شخص نگران حمله مسلحانه نیروهای روسیه به خودش است.
محرومیت و برکناری برای خاطیان فینال پهلوانی|  پیرو صورتجلسه کمیته ویژه بررسی عملکرد داوری در فینال مسابقه سنگین وزن کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در مشهد تصمیمات خود را در مورد تیم داوری این مسابقه اعلام کرد. براین اساس داور وسط از یک نوبت اعزام به مسابقات بین‌المللی و یک نوبت قضاوت در مسابقه داخلی- بین‌المللی محروم می‌شود. همچنین رئیس کمیسیون داوران (محمد ابراهیم امامی) به دلیل عدم پیگیری امور محوله به‌عنوان مسئول امور داوری کشتی پهلوانی کشور به جایگاه سرپرستی کمیسیون مذکور تا زمان برگزاری انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون کشتی کشور، در اسفندماه‌ سال‌جاری تنزل می‌یابد.


تعداد بازدید :  453