شماره ۱۳۲۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

رونالدو می‌‌خواهد به یونایتد بازگردد؟|  ‌نشریه آس در گزارش خود مدعی شده است که کریستیانو رونالدو به بازگشت به منچستریونایتد فکر می‌کند. در این گزارش آمده است که رونالدو احساس می‌کند باشگاه با خلف وعده درخصوص تمدید قرارداد و افزایش دستمزد، او را فریب داده و به همین دلیل تصمیمش را گرفته و آن را هم به اطلاع چند تن از هم‌تیمی‌هایش رسانده است: این‌که او تابستان‌ سال 2018 سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد و در میان گزینه‌هایش، بازگشت به منچستریونایتد را در اولویت قرار داده است.
یونایتد خواهان تمدید قرارداد دخه‌آ| براساس اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، این باشگاه بند تمدید یک‌ساله داوید دخه‌آ را فعال خواهد کرد تا این دروازه‌بان اسپانیایی را تا‌ سال 2020 حفظ کند. قرارداد چهار ساله کنونی دخه‌آ در تابستان 2019 به پایان می‌رسد و منچستریونایتد می‌تواند قرارداد او را به مدت 12 ماه دیگر تمدید کند. مورینیو سرمربی شیاطین سرخ هم این خبر را رسما تأیید و اعلام کرد این تیم نباید دخه‌آ را از دست بدهد.
واکنش جالب برلوسکنی به شایعه پولشویی در میلان| سیلویو برلوسکنی در واکنش به گزارش‌ برخی رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر بازجویی از مالک پیشین باشگاه میلان به خاطر متهم شدنش به پولشویی در فرآیند فروش این باشگاه به یونگ‌هونگ‌لی، مدعی شد که این داستان‌های ساختگی صرفاً برای تخریب چهره او به‌عنوان یکی از نامزدهای انتخابات پیش رو در ایتالیا است. برلوسکنی همچنین با کنایه اعلام کرد: «با این رفتارهای زشت شما نباید تعجب کنید اگر یک روز جایی خواندید که من عامل قتل ژولیو سزار بوده‌ام.»
درخواست جوکوویچ برای افزایش جوایز مسابقات تنیس|  نواک جوکوویچ در جلسه‌ای قبل از مسابقات اپن استرالیا که تنیسورهایی همچون اندی ماری، راجر فدرر و رافائل نادال نیز حضور داشتند، از تنیسورها خواست تا برای افزایش جوایز مسابقات درخواست دهند. نواک جوکوویچ در صحبت‌های خود اعلام کرد که تنیسورها نسبت به دیگر ورزشکاران در تورنمنت‌های ورزشی دیگر جایزه کمتری دریافت می‌کنند و باید برای افزایش این جوایز تلاش کنند.


تعداد بازدید :  254