شماره ۱۳۲۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

بایگانی پیراهن شماره 12 پرسپولیس|  باشگاه پرسپولیس با طرح پیشنهادی از سوی افشین پیروانی برای در اختیار گذاشتن یک شماره به هواداران باشگاه موافقت کرد و شماره 12 این تیم دیگر به هیچ بازیکنی تعلق نخواهد گرفت. افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: «برای قدردانی از هواداران عزیزمان که حامی بزرگ و همیشگی ما بوده‌اند، طرح بایگانی پیراهن شماره ۱۲ به مناسبت یار دوازدهم ما که هواداران هستند را اعلام کردیم که مورد موافقت قرار گرفت و از این پس این شماره در اختیار بازیکنی قرار نخواهد گرفت و مختص هواداران خونگرم و حامیان و صاحبان اصلی باشگاه خواهد بود.»
یحیی 50‌درصد طلبش را بخشید|  با قطعی‌شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم تراکتورسازی، هیأت‌مدیره باشگاه خواهان تعیین تکلیف و تسویه‌حساب با او شد. از این رو با توجه به بالابودن مبلغ طلب گل‌محمدی، تراکتوری‌ها می‌خواستند او شخصا برای استعفا اقدام کند و خودشان رأی به برکناری او ندادند. از این رو روز گذشته گل‌محمدی بدون این‌که تماسی با مدیرعامل باشگاه بگیرد، نامه‌ای را به دفتر باشگاه تراکتورسازی ارسال کرد که طی آن خواهان تسویه حساب شد. گل‌محمدی در این نامه تأکید کرده 50‌درصد از طلبش را می‌بخشد و قراردادش را فسخ می‌کند تا مقدماتی برای حضور سرمربی جدید که احتمالا مصطفی دنیزلی است،‌ فراهم شود.
گیگز، سرمربی جدید تیم‌ملی ولز|  اتحادیه فوتبال ولز رسما رایان گیگز‌، هافبک و مربی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد را به‌عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی این کشور برای جانشینی کریس کولمن معرفی کرد. گیگز 44ساله با عقد قراردادی 4ساله جانشین شخصی می‌شود که ماه نوامبر برای هدایت ساندرلند دست از هدایت تیم‌ملی ولز کشید. او بعد از این انتخاب گفت: «برای آغاز کارم با این بازیکنان و بازی‌های حساسی که در پایان ‌سال داریم، صبر ندارم.»
شیخی با شارلوای بلژیک تفاهم نکرد|  فرنوش شیخی، ملی‌پوش سابق والیبال بانوان کشورمان که بعد از ازدواج با کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود مذاکراتی با تیم باشگاهی شارلروا برای بازی در لیگ بلژیک داشت. وی شرط اصلی برای بازی را حجاب عنوان کرده بود. رسانه‌های بلژیک اعلام کردند همسر مهاجم فوتبال کشورمان، نمی‌تواند با حجاب در مسابقات قهرمانی بلژیک بازی کند چرا که در این کشور حجاب توسط قوانین ممنوع است این در حالی است که فدراسیون بین‌المللی والیبال آن را مجاز می‌داند.


تعداد بازدید :  296