شماره ۱۳۲۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
آیا مسئولان باشگاه حق فسخ قرارداد یک‌طرفه را داشتند؟
جباری استقلال را تهدید کرد!

شهروند| «آقای افتخاری این تصمیم را گرفت و این تصمیم را به بدترین شکل ممکن جلو برد که حواشی زیادی پیش آمد. من فقط در جلسه‌ای که با بچه‌های تیم بود، انتقادی را مطرح کردم ولی بعد از آن این تصمیم را گرفتند. این کارشان تقاص سنگینی دارد». مجتبی جباری با این صحبت‌ها عملا نشان داد که به رفتارهای مدیران باشگاه استقلال نسبت به خودش واکنش نشان خواهد داد. داستان فسخ یک‌طرفه قرارداد جباری از سوی باشگاه استقلال برای بازیکنان،‌ رسانه‌ها و هواداران به هیچ‌عنوان پذیرفتنی نبود. نکته قابل‌ توجه اینجاست که به نظر می‌رسد داستان‌های جباری و استقلال ادامه دارد.
حمایت بازیکنان از جباری
بلافاصله پس از خبر فسخ رسمی قرارداد مجتبی جباری توسط باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم در پست‌هایی اینستاگرامی از این بازیکن حمایت کردند. این حمایت‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که حالا همه می‌دانند جباری به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه و شخص سیدرضا افتخاری از تیم کنار گذاشته شده و حمایت بازیکنان از جباری می‌تواند به مخالفت با مدیریت باشگاه هم تعبیر شود. با این وجود نارضایتی بازیکنان و هواداران شایعاتی درباره احتمال برکناری افتخاری را هم بر سر زبان‌ها انداخته که خبری رسمی نیست.
افشاگری شماره 8
مجتبی جباری روز گذشته در مصاحبه‌ای جنجالی رسما اعلام کرد تا پایان فصل با هیچ تیمی قرارداد امضا نمی‌کند. او با افشاگری جنجالی درباره مدیران باشگاه استقلال هم گفت: «در ابتدا گفتند بحث پزشکی بوده است که این موضوع نادرست بود و صحت نداشت. در ادامه مدعی شدند شفر تمایلی به حضور من در تمرینات نداشته است که شفر هم در جلسه به من گفت؛ چنین اظهارنظری نکرده و از رفتارهای باشگاه ناراحت شد. من برای حل مشکل از فدراسیون فوتبال پیگیر شدم و آن‌جا اطلاع پیدا کردم که مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده‌اند من در تمرینات شرکت نکرده‌ام. حالا هم با این فسخ یک‌طرفه قرارداد آقایان اشتباهات خودشان را تکمیل کردند و مطمئن باشند که این کارشان تبعات سنگینی برای باشگاه دارد.»
اشتباه بزرگ جباری
روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضع بازیکنان فدراسیون فوتبال روز گذشته در توضیح اتفاقاتی که در پرونده مجتبی جباری رخ داد، در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد: «قرارداد جباری با باشگاه استقلال بسیار خاص و پیچیده است و بندهای منحصر به‌فردی در آن گنجانده شده است. کمیته تعیین وضع نیاز به زمان دارد تا جوانب مختلف این پرونده را بسنجد. جباری در این فصل 2بار به کمیته تعیین وضع مراجعه کرده و 2 درخواست متفاوت را ارایه کرده است. باشگاه هم طی لایحه‌ای پاسخ سوالات نوبت آخر جباری و وکیلش را به ما تحویل داد و ساعاتی بعد قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. این اتفاق درحالی افتاده که در یکی از بندهای قرارداد امضا شده، جباری این حق را به مدیران باشگاه استقلال داده که قرارداد او را یک‌طرفه
فسخ کنند.»

 


تعداد بازدید :  304