شماره ۱۳۲۳ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

موافقت بلژیکی‌ها با حضور همسر کاوه رضایی در شارلوا| در شرایطی که فدراسیون والیبال بلژیک تأکید کرده بود که طبق قانون این کشور، ورزشکاران نمی‌توانند با حجاب در مسابقات حضور داشته باشند، اما با حضور فرنوش شیخی (همسر کاوه رضایی) در تیم والیبال شارلوا موافقت کردند. پایبندی به اعتقادات بانوی ایرانی، فدراسیون بلژیک را مجاب کرد که از حضورش در تیم شارلوا ممانعت به عمل نیاورد. به این ترتیب فرنوش شیخی که به همراه همسرش (کاوه رضایی، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران) در بلژیک حضور دارد با تیم والیبال بانوان شارلوا به توافق رسید.
بی‌پولی، اردوهای پارالمپیکی را تعطیل کرد| از ابتدای ‌سال ۹۶ به مدت ۴ماه کمیته ملی پارالمپیک بخشی از بودجه مصوب خود را دریافت کرده و قرار بر این بود این بودجه هر ماه به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز شود که به نظر می‌رسد دولت به تعهدات قانونی خود عمل نکرده است و این بودجه طی چند ماه گذشته کاهش محسوسی داشته و از آبان‌ماه هیچ بودجه‌ای از سوی دولت به حساب کمیته ملی پارالمپیک واریز نشده است. این مسأله سبب تعطیلی اکثر اردوها ازجمله بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی و تیروکمان از دی‌ماه و قایقرانی از آذرماه شده است.
مرگ گلر تیم زنان ملوان به علت ایست قلبی|  آتنا محمدی، دروازه‌بان تیم منحل‌شده ملوان انزلی سه روز گذشته به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت و امروز مراسم سوم او برگزار می‌شود. سارا قمی، هم‌تیمی سابق آتنا محمدی در این‌باره گفت: «آتنا متولد‌ سال 1372 و در یک‌سال گذشته دچار مشکل افت فشار بود. گفته شده پزشک معالج قرصی را برای او تجویز کرده بود و ظاهرا شب آخر به دلیل بالا بودن دوز قرص حال وی وخیم شد و قبل از رسیدن به بیمارستان دچار ایست قلبی شد.» آتنا دو‌سال‌ونیم در تیم ملوان بازی کرد و پس از انحلال این تیم دیگر تیمی نداشت.
موافقت با حضور عکاسان مرد در مسابقات زنان| محمد ‌سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره اعتراضاتی که رسانه‌های اصفهان در ارتباط با عدم حضور عکاسان مرد در مسابقات فوتبال بانوان دارند، گفت: «زمانی که عکاسی مجوز عکاسی از مسابقات بانوان را دارد و از مسابقات هندبال، والیبال و بقیه رشته‌هایی که پوشش اسلامی دارند در راستای کمک به ورزش بانوان عکاسی می‌کند از نظر من ایرادی برای حضور در مسابقات فوتبال بانوان هم نیست و باید پیگیری کرد که ممنوعیت از طرف حراست اداره ‌کل ورزش و جوانان اصفهان به چه دلیل است.»

 


تعداد بازدید :  224